AO3 Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 ENDELIG er jeg 19 uker på vei! 19+0 i dag. Jeg ble satt tilbake på ordinær UL, fra 18+3 til 17+5, så det føles som om jeg har vært i uke 18 i en evighet... Endelig går det framover igjen!
Ønskebaby08*12 Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Hei. Vet hvordan det føles. Jeg ble satt tilbake etter UL, fra 18+5 til 15+5, så jeg jeg følte jeg måtte gå tre "ekstra" uker. Var ikke på tidlig UL så det ble ikke oppdaget at jenta var tre uker yngre enn forventet, før ordinær UL. Hadde en feiring da jeg rundet 19 uker :-), det var stas.
AO3 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 Oj oj, hadde jeg blitt satt tre uker tilbake, hadde jeg vært seriøst frustrert! Ble satt fem/seks dager tilbake på tidlig UL også, så har i grunnen gått to uker "om igjen" til sammen - men heldigvis fordelt i to perioder. Hvor langt har du kommet nå?
Ønskebaby08*12 Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Nå er jeg kommet til 20+6, så 21 fullgåtte uker i morgen. De to siste ukene har gått som en røyk, håper resten av svangerskapet går like fort. Syns det har gått fryktelig sakte til nå :-) Men, det har kanskje noe med at tidligere merket jeg ikke noe til graviditeten bortsett fra at jeg lå rett ut og kastet opp, og var dødsliten. Sykemeldt i 8 uker, og lite omgang med andre mennesker (bortsett fra samboeren da, all ære til han som holdt ut med meg ;-) ) Nå er det litt mer spennende, jenten i magen sparker og gjør andre bevegelser stort sett hele tiden.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Jeg måtte le av meg selv når jeg leste dette. Jeg var på UL sist fredag og ble satt to dager tilbake. Så istedet for at jeg kunne si 19 uker på lørdag som var måtte jeg vente "helt" til mandag. Syntes dette var kjedelig jeg.. Og syntes tiden har gått veldig sent de siste to ukene.. Gleder meg veldig til mandag da er jeg 20 uker på vei. Håper det går fortere snart igjen.. Men er så lenge til oktober syntes jeg. Særlig når vi liksom ikke har begynt på sommerern enda..
Miss Dynamite Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 jeg er 19 uker imorgen, og jeg føler tiden står stille rett og slett!!!! Er på svangerskaps penger, så gjør jo ikke stort heller... nettopp flytta, burde pakka ut en del, men orker/ gidder liksom ikke... lurer på hvilken skuff jeg kan finne motivasjon fra.......
AO3 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2008 Men nå som sommeren er her, vil jo tiden fly! Det tror i alle fall jeg. I 1tri synes jeg tiden bare sneglet seg avgårde, men da jeg tippet 13/14 uker, begynte den plutselig å gå fort - inntil jeg måtte gå hele uke 18 om igjen, da. Så nå forventer jeg at det skal gå fort igjen! Det er nok slitsomt å være sykmeldt... Jeg er i alle fall på jobb hvor det stadig skjer noe nytt, så dagene går fort. Og snart er det ferie! Bare 11 dager igjen på jobb, så har vi ferie i fire hele uker. Herlig! Tenk det, jenter - vi med oktoberbarn er jo kjempeheldige. Vi vil sannsynligvis være i god form hele den herlige sommeren, vi kan bare nyyyyte den! Og når det begynner å bli tungt mot slutten, er det høst, og vi kan sitte inne på sofaen og spise med god samvittighet. *hehe*
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 jeg er så varm jeg for tiden. 27 grader i skyggen på verandaen..puh. tror jeg må en tur på clas ohlson og handle meg en sånn vifte. enig med meg80-oktoberbaby om at det er nokså fint å kunne ta det rolig hjemme i september og begynnelsen av oktober når det begynner å bli høst ute magen min er nokså fremtredende allerede, (20+4) så tror sommeren kan bli litt pes (bekkenløsning og Dyreparken i 4 dager, hvordan skal det gå???) men så lenge jeg slipper å hovne opp noe særlig så tror jeg det skal gå fint
AO3 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2008 Det er kjempedeilig med vifte, anbefales! Her i Nordland er det ikke 27 grader akkurat, men det er meldt 20 eller 21 grader i dag, og strålende sol, så jeg har tatt fram sommerskjørt... Et omslagsskjørt fra Bali, det passer selv om jeg har mage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå