Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

FY FAEN!!!!

Dette er det vesrte jeg har vært med på i hele mitt liv.

Jeg vet ikke hva som skjedde. Det begynte helt flott, oppgaven var fin fin og alt gikk greit. Men så ble jeg så himmla kvalm - ut og spy, inn og skrive ut og spy igjen. Og etter det var alt bare merkelig. Fikk fulstendig pannikk av en eller annen merkelig grunn. Greide faen ikke å fokusere, kjentes ut som om hjertet mitt satt i hodet, og dunka som besatt. Kunne ikke kjenne armene og beina mine, trodde jeg skulle besvime. Tårene rant uten at jeg kunne stoppe de. Når jeg prøvde å skrive var det som om noen hadde ristet ordene ut av hodet mitt, når jeg prøvde å lese hva jeg hadde skrevet forsto jeg ikke hva som sto der.

Det føltes ut som en sånn drøm der en skal rekke noe, men så kommer man seg aldri avgårde... Jeg så på klokka, så ned på pairet, kikka på klokka igjen og da var det gått et kvarter.

Jeg gikk en tur ut og pusta litt, gikk på do og gråt litt. Og så gikk det delvis over.

Men da jeg kom inn igjen av eksamenslokalet var tiden nesten ute, jeg hadde ikke produsert noe.

Skrev som en besatt

Rakk ikke å bli ferdi med spørsmålene

Kommer til å stryke

Greier ikke slutte og gråte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, ble du syk? Hvis du får en legeerklæring kan du kanskje få ta den om igjen? Hvilket fag var det?

Skrevet

Nei huff, så forferdelig. Fikk helt vondt av deg nå altså:( Håper du har klart å stå på mirakuløst vis allikevel jeg... Hvis ikke får du ta den opp igjen, det går nok fint uansett på en eller annen måte.

Klem:)

Skrevet

Åh fy faen=( Pannikkangstanfall du fikk, eller? Det har jeg hatt en gang, da yngste ble født, og det er det verste jeg har opplevd i hele mitt liv!

Håper du står! Krysser fingrene for deg. Og tar meg friheten til en klem, selv om det er krangle;-)

Klemmer

Skrevet

Opplevde det samme under en eksamen selv... Bortsett fra spyingen. Hun som satt bak meg kom bort til meg og lurte på hva som hadde skjedd med meg. Jeg hadde visst blitt knallrød i nakken.

Har vel skjønt i ettertid at det var et panikkanfall.

masse medfølelse og klemmer til deg.

Skrevet

Helt merkelig hele greia. Har aldri opplvd lignende.

Og forpult irriterende. Det er det greiste og enkleste faget jeg har tatt i hele mitt liv. Såååååååå irriterende at det gikk som det gikk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...