Gå til innhold

Timelønn til dagmamma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig timelønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

humm.. var det da.. er dagmamma/barnevakt selv, får 200kr dagen av en familie (men det er tross alt slekt, og det er de selv som vil betale, jeg sa det ikke var nødvendig). Den gutten passer jeg fra 5 til 8 timer daglig..

Hos en annen familie får jeg 50/60 kr timen.

men jeg vet ikke hva andre pleier å ta.. sambo syns jeg er for snill og tar for lite betalt, men...

Skrevet

Jeg har hørt 40 kr timen.... Men det er vel litt forskjell rundt omkring ;-)

Skrevet

40kr timen?? er jo "polakk" lønn det da..

Skrevet

40 kr i timen er det en 14 åring som sitter barnevakt får. jeg ville ikke ha passet en unge fast for den summen der gitt.....

Skrevet

jeg har datteren min fast til dagmamma hver dag. hun tar 25 kr timen. så kommer vi og går som vi vil. hun er hvit dagmamma og har en del unger, så er de ca 5 stk som jobber i den "barnehagen". er jo kjempe lite i lønn, men det utgjør jo 3500 per unge fulltid da, så kan en virkelig betale mer?

Skrevet

Mora mi er dagmamma, og hun passer 3 unger 7-8 timer om dagen, og tar 35 kr timen.

Skrevet

Det er så fint når folk slenger rundt seg med utrykk som "polakklønn". Kjempetrivelig, altså. Vi får aldri bukt med hverdagsrasismen hvis folk går rundt og sier sånne stigmatiserende ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...