Girlygirl83 Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Vært på ultralyd idag. Så gøøøy! Jordmor var kjempeflink og fortalte hele tiden hva vi så. Alt så fint ut med baby, og det er en liten jente <3 Fikk til og med se baby i 3D. Dere som ikke har vært enda - gled dere!
Budeia og lillegutt Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Åååå jeg er så misunnelig Skal ikke før i morgen jeg.. Gratulerer så masse med jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå