Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 11 (+6) uker i dag, 12 i morgen!

Det er da alle sier at man kan slappe av mht. at risikoen for spontanabort avtar.. Men jeg er ikke så rolig jeg..

Jeg har så lyst å føle at det virkelig er noe der..

Jeg sliter ikke med kvalme eller noenting. Har bare merket at brystene har fordoblet størrelse. Noen fler som er i min situasjon?

Blir så bekymret for lille nurket!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke du skal bekymre deg. Jeg var heller ikke kvalm eller noen andre symptomer ved mitt første svangerskap og alt var fint. Har magen din blitt større?

Det er ikke sikkert d merker noe før i uke 20.

Ikke bekymre deg, det gjør ting bare verre.

Skrevet

Ingen mage så langt nei.. Er bare oppblåst, men når jeg trekker inn magen så forsvinner bulen.. Er ikke spesielt frodig av meg heller..

Takk for at du tok deg tid til å svare! :)

Er så godt å få respons fra noen som har vært oppi det før også!

Har bare så hardt for å tro at det virkelig er noe der når jeg ikke kjenner noe! Gleder meg så fælt!

Hvor langt er du på vei da? :)

Skrevet

Legg deg nedpå og kos med magen du, et kvarter hver dag. Så kanskje du føler litt mer kontakt.

Ellers så skal du være så INNMARI glad for at du har det som før. Jeg blir faktisk ganske irritert når jeg leser slike innlegg. Jeg har nemlig FØLT det meste siden de første hormonene gjorde inntog.

Bekymring er å være mamma det. Det starter nå, og slutter når vi går i graven.

Skrevet

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for mye. Kanskje du er en av dem som har et lett svangerskap...trenger ikke være noe annet enn det:)

Har du vært til lege/jordmor enda?

Jeg er 5+0 i dag :)

Skrevet

Har det helt likt deg, selv om jeg bare er 7 uker..

Har også lurt på om alt er ok siden jeg ikke er kvalm. føler alle er det...

Skrevet

jeg hadde det også sånn første gang jeg var gravid, og alt gikk veldig bra hele veien! Gikk Besseggen, var på telttur på Hardangervidda etc mellom uke 6 og 12. Akkurat det frister ikke denne gangen... Bare nyt at du er i form og har overskudd:-)

Skrevet

Det var lurt! Det skal jeg gjøre! :)

Av og til skulle jeg ønske jeg hadde det stikk motsatt, sånn at jeg ikke til stadighet glemte at det var noe der, og at jeg hadde smerter som viste at det virkelig var noe der inne.. Har vært hos lege for 3 uker siden, alt var bra, hadde blærekatar, men dette fikk jeg medisiner mot og er god igjen nå :)

Skal til jordmor og høre på hjertelyd om litt over en uke, men det er så lenge til!

Men sjansen for at det er noe galt der nå er vel liten?

Jeg må slutte å være så bekymret! ;)

Skrevet

Nå går du i 2 trimestrer snart og det skal være det beste vet du! Så da blir du kanskje heller ikke å ha noen symtomer annet en livmortrådene som bynner å strekke seg litt =) Bare nyt et friskt og flott svangerskap!! Og gled deg til magen bynner å komme! Ikke ha for store forhåpninger om at du får høre hjertelyden, for av og til er det ikke mulig før i uke 20.

Tror forresten alle er litt bekymret når vi går gravid! Men skikkelig spente og da. =D Kos deg og god helg!

Skrevet

Hei! Er 22 fullgåtte uker og jeg kjente ikke liv eller noe før jeg var i min 20. uke. Hadde ikke symptomer, eneste var at puppene vokste litt;) Bare nyt det å være gravid heller, det er ikke unormalt å ikke kjenne noen symptomer osv. selv om det kanskje virker slik. Man hører jo om alle disse som er så kvalme, er sykemld, vondt her og der osv. og føler seg nesten unormal hvis man ikke kjenner noe til dette..Bare vær glad til;) Du er en av de heldige;) man merker somregel hvis det er noe galt..

Skrevet

Så søte dere er! :)

Tusen takk for oppmuntring og god støtte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...