Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ungen din mye på gulvet? alene eller må du ligge der også?

ser du på tv om dagen eller venter du til småen sover om kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann...

emilie ligger på mye på gulvet for seg selv å kikker på babygymmen sin...... liker det kjempe godt :o)

sitter av og til på gulvet sammen med henne når vi øver på at hun skal like å ligge på magen....

hun er 2,5 mnd....

Jeg ser på tv på dagen ja, når hun sover og når hun ligger å leker for seg selv.... men ikje i flere timer....

Skrevet

Babyen imn på 5 måneder ligger nok så mye på gulvet (på leketeppe eller i babygymmen). Hun leker ganske fint med lekene sine eller også med storesøster. Noen ganger leker jeg med henne, men hun ligger nok mest alene (men førstemann ville sjeldent å ligge alene som baby; ville altid ha meg der).

Når det gjelder TV ser jeg lite på dagtid, men hun legger seg 19:00 på kvelden så da er rikelig anledning til å se TV da. Av og til ser storesøster på barnetv mens jeg ammer babyen elelr hun ligger på gulvet.

Skrevet

Hehe, man lærer noe nytt hver dag...

Jenta mi(3,5mnd) ligger så godt som aldri alene bare i vogna på dagtid..

Når hun er våken sitter hun konstant på armen/fanget..Får ikke gjort noe før samboer kommer hjem.

Kanskje jeg skal kjøpe babygym og la henne litte bittelitt alene mens jeg er i rommet selvsagt.

Har sånn vippestol med leker og den ligger hun litt i men da sitter jeg ved siden av. Slitsomt og holde henne hele tiden,selv om det er kos..

*uff er vel overbeskyttende,ikke bra*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...