våken_om_natta Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Akupunktur 2000 i kombinasjon med urter. Funka som fjell. Mannen min er sikker på at dama jeg gikk til er ei heks!!!
playground princess Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 Hehe.... Tenk så magisk det hadde vært med en allergifri sommer........... *drømmer*.
Gravidsmurf :) Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 jeg tar akupungtur hver vår, begynner å forebygge i januar/februar.. og da er jeg helt fri for pollenallergi..utrolig deilig... homeopat har også hjulpet meg, ville ikke gå der når jeg var grevid, derfor akupungtør... veldig virksomt
playground princess Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2008 Jeg skulle nok begynt med forebyggende i vinter ja... Men nå har jeg hatt en time og skal på ny time neste uke. Fikk "puttet" i noen nåler for modning også, så dette blir spennende =)
Nanna:-D Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har brukt det og har hatt veldig god virkning. Mange av punktene som ho har stokki på meg da jeg har vært plaga, er de samme som brukes i forbindelse med modnings-akupunktur, så det er jo helt topp for deg å ta to fluer i en smekk!!
playground princess Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. mai 2008 Ja, det var topp =) Hun var litt skeptisk når jeg ringte for å bestille time og sa jeg var gravid, men når jeg sa det bare var 9 dager til termin så gikk det jo fint! Fikk time på dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå