Gå til innhold

hairextensions

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet av en nettside hvor man kan bestille extensions med god kvalitet?har ei venninde som er frisør som kan feste de:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm..de så ikke dumme ut. Men jeg har bare skulderlangt hår selv, føler kanskje at disse egner seg best om man skal ha mer volum osv?jeg ønsker extensions for å få mer lengde..og har IKKE tålmodighet til å spare selv, hehe.

Skrevet

Vet ikke svaret på spørsmålet ditt, men vil bare si at extensions er noe herk. Det dummeste jeg noen gang har gjort når det gjelder håret. Tok det også for lengden. Kostet masse penger, så ikke helt optimalt ut, og når jeg tok de ut var håret slitt, uttynnet og kortere enn noen gang. Så hvis du sparer, gjør du bare deg selv en bjørnetjeneste!

Skrevet

Nå må jeg bare spørre.

Extensions festes dem med klyper eller spleises dem på? I så fall så er vel dem som festes med klyper til å ta av og på?

Kan man ha disse om man har kort hår? (angrer litt på å ha klippa meg)

Skrevet

Dette kan du ha om du har kort hår også. Om du ikke klipper lengden på løshåret, har du det ned til midjen!! DRITBRA!

Skrevet

Jeg har disse, og har hatt sånn sveise-extencions. Disse er uten tvil BEDRE!

Skrevet

holder det med en pakke da??

Skrevet

Jeg bruker også clips nå, og er SUPERFORNØYD! Sliter ikke på håret i det hele tatt. Extencion gjør håret slitt, er jobben dårlig kan limet liksom lime seg sammen og håret blir flokete.. Ja, masse downsides.. Men clips er helt genialt! Kan bruke det med kort hår også :)

Og Saras er veldig bra!!!

Skrevet

Men, kan du ikke risikere at clipsen ramler av da? Så sitter du der med hår i hånda midt i byen...;)

Skrevet

De kan ikke ramle av, og en pakke gir tykt fint hår!

Skrevet

da har jeg bestilt hår fra sara's:)

Skrevet

Du har de i posten på mandag. De leverer superraskt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...