babyfrøken *mamma* Skrevet 29. mai 2008 #26 Skrevet 29. mai 2008 Harry Gunnar (og han bor i tjukkeste Bærum vest ;o) )
YoMomma Skrevet 29. mai 2008 #27 Skrevet 29. mai 2008 Linda Suger Hugo Homo Ronny Nils Reidar Nilsen Man kan ha mye moro inne på gulesider.no..
Lillemus&mamma'n Skrevet 29. mai 2008 #30 Skrevet 29. mai 2008 Julian Kåre (joda, han finnes) Gunn Unn (etternavn Lønn) Klassikeren: Puppi (kallenavn) med etternavnet Mentzen, ikke bare stilig...
MorLykkelig Skrevet 29. mai 2008 #31 Skrevet 29. mai 2008 he he, kom på et navn da noen nevnte at Musa er et vanlig etternavn. Jeg har faktisk hørt om ei som heter Tamai Musa. Er man nordmann og tenker koffert (slik som jeg) så blir den festlig.
Miss Dynamite Skrevet 29. mai 2008 #34 Skrevet 29. mai 2008 naboen min heter MENSEN til etternavn....
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. mai 2008 #35 Skrevet 29. mai 2008 Min nevø på 4 år heter Benjamin Duncan Kjell .hehe Han har en lillebror på 8 mnd som heter Bjørn Thomas. De bor i New York og hadde noen sakt til henne for 5 år siden at hun skulle få to sønner som het kjell og bjørn ,hadde hun ledd og sakt GLEM DET;ALDRI I VERDEN.hehe Det er pappaen som ville at de skulle hete det .(han er fra new york)
Fuglehjertet Skrevet 29. mai 2008 #36 Skrevet 29. mai 2008 Har hørt om Kai Jack og Dan Mark og Finn Mark. Da de skulle få en søster søkte de om å få kalle henne Liv Båt, men fikk avslag. Vet ikke om det er sant, eller om det er en vandrehistorie.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 30. mai 2008 #37 Skrevet 30. mai 2008 Rådgiveren på Brundalen VGS i Trondheim heter noe så fint som Edel Gran. Det er ikke tull engang, synes så utrolig synd på henne! Det er bare slemt å kalle ungen sin Edel når de vet at etternavnet blir Gran..
Gjest Skrevet 30. mai 2008 #38 Skrevet 30. mai 2008 Vi har jo et glimrende eksempel i Vår Staude Eller som jeg hørte her forleden... om man heter Grav til etternavn og får ei jente, kan man jo kalle henne Vår: Vår Grav!!! Hehe...lekkert
tingeling87 Skrevet 30. mai 2008 #39 Skrevet 30. mai 2008 musikeren Finn Lutt som kalte sin datter Trude..
Theni Skrevet 30. mai 2008 #40 Skrevet 30. mai 2008 Historien om Dan Mark og Kai Jack er nok en vandrehistorie, for den tredje har jeg hørt at het Ben Ken, ikke Finn Mark. Her i fylket har vi en dyrlege som heter Duch (uttales Duck), som i og for seg er morsomt nok i seg selv. Men så har han i tillegg prestert å gifte seg med ei som heter Anna... Må også nevne en familie fra bygda der jeg bor som har tre barn: Kasper, Jesper og Elisabeth. Hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå