Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

TUlla mi på straks 7 mnd er så utrolig mammadalt, skikkelig! Hun ser på meg og skriiker om noen andre holder mens jeg er i nærheten, bare mine nermeste venner og familie er ok, mormor som bor 3 timer unna er skikkelig skummel syns hun(verdens kosligste). Kan ikke ligge på gulvet uten mamma, helst skal vel mamma vere med henne å ligge nedi vogna når vigår tur. Flere med mammadalter? hva kan gjøres for at hun ikke skal bli så avhengig av meg? vet jo at de fleste blir litt mammadalter siden vi er hjemme den første tiden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeelt normalt:) trur faktisk hun er i den alderen der hun kan være skeptisk til fremmede, og da blir man litt ekstra mammadalt. Vesla var slik i noen måndter så roet det seg litt mere ned, fortsatt litt mammadalt men det er jo som du sier, det er jo ikke så rart siden de henger i beina på oss hele dagen den første tia:)

Skrevet

Hadde skikkelige problemer med det vi også! Smurfen er 6 1/2 måned nå..

Her løste problemet seg ganske enkelt, jeg skulle jobbe i fire uker og pappa'n skulle være hjemme (Er inne i min tredje uke nå..) Så hun måtte ganske enkelt bli mer vandt til å være uten mamma på dagtid.. (jeg ammer ikke...)

Det var helt forferdelig i begynnelsen, men nå går det greit.

Selv om du ikke jobber anbefaler jeg deg til å ta noen turer ut, begynn med små turer ut av rommet, og forleng de etterhvert.. Hvis noen andre oppholder henne med leker og div. går det kanskje bedre etterhvert..

Ble litt rotete forklart, men du skjønte vel poenget :-)

Lykke til!!

Skrevet

ja er vel ikke så dumt det, kal prøve det ut=) tusen takk for svar begge to!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...