Gå til innhold

Kan man fryse gulrotkake ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten kremen, selvfølgelig ? Og ta den opp til tining den dagen man skal servere den ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javisst kan du det. Smaker som nystekt :)

Skrevet

Går fint å fryse med kremen og det

Skrevet

Herlig:-D

Det er umulig å gjøre alt samme dag som man skal ha fest når man har liten baby! (med "man" mener jeg "jeg", hehe......av og til skulle jeg ønske jeg var superwoman)

Skrevet

Med kremen også, altså! Det var enda bedre nyheter:-))

 

Har en av dere også verdens beste oppskrift på gulrotkake, kanskje ? Jeg har aldri laget det før, og har ikke funnet oppskrift enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...