Gå til innhold

Flere som må vente leenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forsåvidt ny her, men har lest jevnlig på div forum i 2 år, uten å skrive noe;-)

Finner stor trøst i å lese om andre i nogenlunde samme situasjon.

Har til nå lest mest på Mannen Ikke Klar-forumet, men prøver å henge litt her fremover;-)

Han er nemlig ikke klar nå, men fastholder at han VIL ha barn med meg (*glede*)! (han er 28, jeg 24)

Vi har vært gift i noen år nå, og jeg vært klar så lenge jeg kan huske.. så dette er gjenstand for mang en "debatt": /

Han har gått fra å snakke om ti år til vi kan prøve, og nå er vi nede i 1,5 år! Fremgang, men føles ufattelig lenge..

Er det noen andre som også av ulike grunner må vente så lenge, men som egentlig føler seg veldig klar til å bli mamma?; )

Kanskje vi kan dele noen gode tips på veien.. Klemmer, j24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm når man er 28 så er det vel kanskje på tide å sette igang snart:) mannfolka skal på død og liv vente til det er heeelt nødvendig.. jeg har ikke måttet vente så veldi lenge, men det har vært vanskelig å ikke tenke på det... noen sier at de holder seg i aktivitet dagene slik de slipper å tenke så mye på det, men da synes jeg det kanskje går litt langt, når man må holde seg i aktivitet hele dagen bare fordi man tenker på barn hele tiden... men når det går så "hardt" utover kvinnen, synes jeg mannen virkelig bør ta seg i nakken å revurdere seg selv... dere er gift, og dere er mer enn gamle nok til å få barn, så jeg sjønner ikke problemet hans...

• 2 uker senere...
Skrevet

Så deilig at din mann ser det for seg om ikke så lenge. Det syne sjeg virker veldig positivt.

Jeg syns ikke 28 er så gammelt jeg da. Mine studievenner er 30+ før de tenker på å begynne, og da vi fikk førstemann i en alder av 25 og 27 så var vi unge foreldre i vår krets.

Lykke til! Håper dere snart setter i gang. :D

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Å knurr!!

Jeg blir helt forbanna når jeg leser om gutte som setter sånne faens tåplige vente år!!

Har selv sittet på det hersens stakittgjerdet å hatt hyperventilerende eggstokker i vente på gubben!!

Er så glad for at min endelig er på rett spor... (med litt press fra min side...)

MEN...først måtte vi forlove oss...i hans tempo...men han fikk litt mer hastverk når det var skuddår og jeg liksom truet med eget frieri...

Så ventetiden på giftemålet...

Det var et sjokk da han sa: "nei nå flytter vi til Spania!" (mitt ønske leeenge)

Å i tilegg...bryllupet ble fremkynnet med 3 mnd!

Fra nå av er det "frittvillt" og vi skal inn i første prøve periode :)

Jeg skjønner ikke hva guttas problem er... Man er aldrig 100% klar...det er derfor man har 9 mnd på å bli det når spiren sitter!!!

Fy fader for en slitsom følelse det er å vente på den andre parten...

Jeg blir helt matt av å tenke på det...

Jeg sa faktisk til min bedre halvdel at jeg ikke ville h barn lengre. Og jeg mente det! Jeg var lei av å vente!! Kroppen hadde sagt ja i 2 år allerede, jeg elsket han, og han meg... Mine venner hadde barn allerede da...hans venner er der først nå... Hvorfor var han ike klar?

Det er ikke som at nøttene dems starter å hyperventilere når de er klare!

Så jeg vente meg til tanken på ikke å få barn. I mellomtiden fikk jeg 2 katter og en hund. Sikkert en erstattning for mangel på bebis.

Så før vi nå går inn i første prøveperiode så hadde vi masse å snakke om. Ville liksom ikke bli skuffet...ville ikke høre: "ja jeg er klar"...og plutselig..."vi kan jo vente litt til...kose oss...bare oss to"

Lei av det tullet der.

Det vil alltid være tid til oss to, om vi gjør tid til det..som alt annet...

Nei nå tenker jeg for mye...

Lykke til,og håper mennene deres snart er der dere vil ha dem!

Skrevet

Hehe jeg er fullstendig enig med deg Tina-Mari!! hvorfor skal disse mennene få bestemme over oss på den måten?? vente vente vente.. blir provosert selv jeg, og jeg sjønner godt hvorfor noen velger å lure mannen til å bli gravid...

Skrevet

Skjønner hva dere mener, men man burde jo ikke tvinge noen til å få barn før de er klare selv. Det hadde vel ikke vært noe særlig om noen hadde "lurt" eller tvunget dere til noe slik?

Gutter/menn er nå litt rare av og til, de kan få litt angst av tanken på å få barn, spesielt om alle kamerater er barnløse og lever det glade singelliv.. He he.

Da er det om ¨å gjøre å finne en som vil det samme som en selv:)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Huff jeg vet akkurat hvordan du har det :(

Jeg har vært klar i ca.10 år nå men møtte samboeren min for 4 år siden. Jeg prøver å ikke mase for mye men nå er han 30 år og jeg er 29. Derfor skal jeg bestemme at jeg slutter på pilla om 2 uker. Jeg slutter uansett for jeg vil ikke ta piller lenger. Tenk om vi bruker flere å på å få det til. Da er jeg jo snart 40 innen vi får 2-3 barn....hvis vi i det hele tatt får noen da.NEI nå er det nok.......jeg slutter enten han vil eller ikke.......Håper han ikke blir altfor sjokkert :) (skal fortelle han at jeg slutter altså)

lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...