Gå til innhold

sett med truse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått et herlig sett i gave til jenta mi på to mnd. Det er i merket nameit. Det er en tunika med en truse til. Og så en strømpebukse. Det jeg lurer på er hvordan dette er ment til å brukes. Hun må jo ha strømpebukse på, siden jeg syns det er for kaldt uten. Skal denne trusa være utenpå strømpebuksa. Viss ikke viser den jo ikke. Den står liksom i stil til tunikaen. Eller er de faktisk ment til å brukes kunn når det er så varmt at hun ikke trenger strømpebukse. Strømåebuksa hørte jo til settet, så det er vell ment til å brukes sammen..?!

Hehe, sikkert et teit spørsmål..Håper det er noen som jobber i klesbutikk for barn som selger disse settene som kan svare eller andre spesielt interesserte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den bruker du oppå strømpebuksa som en hvilken som helst annen pyntetruse :)

Skrevet

okay, det var nesten det jeg tenkte meg. hihi. best å være sikker. Skikkelig søtt sett..

Skrevet

Skal sikkert brukes utenpå strømpebuksa ja. Men når det blir varmere i været kan du bruke bare trusa da vettu! :) Er så mye fine sånne sett på H&M til jente nå! Nydelige truser med blonder og pyntekanter med en søt liten kjole til :) Hehe! Synd vi har en gutt, kan nesten ikke putte han inn i en sånn... hehehe!

Skrevet

ja, kjempe mye fint. sikkert deilig for vesla å vrikke på nakne tær i de skjønne trusene.. hehe. Så håper på fin og varm sommer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...