Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått et herlig sett i gave til jenta mi på to mnd. Det er i merket nameit. Det er en tunika med en truse til. Og så en strømpebukse. Det jeg lurer på er hvordan dette er ment til å brukes. Hun må jo ha strømpebukse på, siden jeg syns det er for kaldt uten. Skal denne trusa være utenpå strømpebuksa. Viss ikke viser den jo ikke. Den står liksom i stil til tunikaen. Eller er de faktisk ment til å brukes kunn når det er så varmt at hun ikke trenger strømpebukse. Strømåebuksa hørte jo til settet, så det er vell ment til å brukes sammen..?!

Hehe, sikkert et teit spørsmål..Håper det er noen som jobber i klesbutikk for barn som selger disse settene som kan svare eller andre spesielt interesserte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De du fikk det hos har sikert kjøpt strømpebuksen i tilegg. Jeg ville tatt trusen utenpå strømpebuksen om du trenger å bruke den i det hele tatt. Jeg har mange slike sett etter første jenta der jeg ikke har brukt trusen. Og sett der jeg kun har brukt trusen uten strømpebukse når det var varmt nok til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...