Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Skulle hilse så mye tilbake fra F =) Han har sletta msn'en sin, derfor du sikkert ikke har snakket med ham på en stund... =)
Gjest Zima *2pp* Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 bare et lite spørsmål.. Finnes det noe annet LisseUmmaNuddeAtteJamFåjelska enn nicket? :-)
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Hehe, kanskje ikke...=P Dytter siden jeg så deg her=)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 Hehe, ja nå var jeg her. Er sprekke syk, så ikke vært innom så mye siste dagene. Aha, kunne han ikke sagt fra da...men når han jo på tlf da. Hihi, hva sa han når du hilsa? Og nei, er vel ikke så mye annet en meg som heter det samme :-p
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 Hehe, han ble litt overrasket...=P Jeg sa bare at jeg hadde snakket litt med deg på nettet og sånt... Hehe, gadd ikke begynne å forklare dib-konseptet da=) Han sa du måtte sende en melding da=)Syk, stakkar? ikke bra =(
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Skal gjøre det ja. Håper han kommer nordover en tur, sist vi mttes var vi rimelig bedugget begge to (etterpåfest som burde vært avslutta for lengst). Så hadde vært kos med en kaffe i edru tilstand. Jupp, halsbetennelse, mulig kyssesyken. :-(
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Grei fyr da, som faktisk redda livet mitt... hehe, jeg hadde jo prøveoppkjøring, og kom inn i en rundkjøring der jeg skulle rett frem. La meg som vanlig til høyre, og kjørte ut. Vel, i denne rundkjøringen skal man ligge til venstre når man skal rett frem... Endte med at jeg fikk en lastebil på innsiden av meg og han måtte ta rattet og kjøre inn på en vei til høyre... trenger vel ikke nevne at jeg strøk? hehe, jaja så lenge jeg står på oppkjøringen så... det verste er at jeg har sittet på i den rundkjøringen tusen ganger - den er rett utenfor her jeg bor og for å komme oss noen sted i det hele tatt MÅ vi gjennom den rundkjøringen. Jaja, kjører ikke feil der flere ganger ihvertfall! Kyssesyken ja, så den andre tråden og skulle til å svare, men så slo pc'en seg av (mongopc!). Jeg hadde kyssesyken for noen år siden. Begynte med at jeg var slapp, svimmel og influensaaktige symptomer. ble dårligere og dårligere, og til slutt lå jeg omtrent i koma i 2 uker. gjorde forferdelig vondt å svelge, så spiste nesten ingenting. fikk i meg litt fordi de trua med innleggelse og intravenøst...=P ble frisk etter 6 uker men hanglet en stund etterpå. beste råd hvis det er det du har, er å ta det helt med ro, bruke all tiden i senga, lese bøker og se film hele dagen. få noen andre til å ta seg av hus og barn, for det hadde ikke jeg hatt overskudd til! Spør legen om du kan få smertestillende som stikkpiller eller brusetabletter, jeg hadde ihvertfall store problemer med å svelge... Ha alltid isbiter i munnen for å kjøle ned hovenheten, og ha spyttebøtte ved senga så du slipper å svelge spytt. hehe, skremmer jeg deg nå? du kan forresten ikke ta paracet. ibux går fint.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Oj, krysser for at det går bra på den skikkelige oppkjøringa da. Jeg sto på vanlig oppkjøring, men strøyk på utrykkningskjøringa første gang(lot meg stresse litt av et dophue som ikke slapp meg forbi). Men andre gang gikk det supert. Håper virkelig det "bare" er halsbetennelse. Hvorfor ikke paracet? Fikk mamma til å kjøpe både paracet og ibux, også fikk jeg paralgin forte hos legen. Vurderte faktisk å lage meg en spyttekopp (yaiks!), for er så himla vondt å svelge... Har fått satt bort ungen til mamma i helga iallfall, så får vi se. Er førskole 3 dager til uka, pluss at jeg får 6åring på torsdag, og det SKAL feires. Men har mamma i backup om jeg ikke kommer meg ut av sofa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå