Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 jeg har en datter som blir 3 år i august. dvs jeg får siste os utbetalingen i august. nå har jeg nettopp funnet ut at jeg er gravid igjen! har termin i februar.. jeg skulle jo egentlig begynne å studere nå til høsten. da hadde jeg jo fått utvidet i 2 år til pga skolen. men hva nå? kan jeg få utvidet os for det første barnet fram til jeg begynner å få for det andre? herregud for et rot altså.. men sånn skjer og man må vel bare ta det med godt mot
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Nei, man får ikke utvidet OS for at man er gravid.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 ok! da må jeg vel takke ja til skoleplassen å heller avslutte midt i skoleåret da..
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Husk at er du reell arbeidssøker(sender meldekort), så kan du få innvilget inntil 1/2 år ekstra OS. Du har også rett på OS fra 2 måneder før terminen:) Du må planlegge ungen bedre neste gang du blir gravid;) hehe.. tulla litt....
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 åja det visste jeg ikke.. da er det vel kanskje så det går likevel da.. men skal det mye til for å få 1/2 år ekstra da? enig i at burde bli planlagt bedre ja. hehe
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Tror det er at du er meldt arbeidsledig og venter på jobb. Det er jo vanskelig å få jobb som gravid, men du kan forhøre deg, i det minste. Da er det vel bare å sende de meldekortene, så får du OS, vil jeg tro, om du får det innvilget:) Ja, du "feila" med noen måneders margin i planleggingen;) hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå