måken og vesla Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Er det flere enn meg som fortsatt har mye hud (og litt fett under) hengende på magen? Jeg har trent ganske systematisk siden før jul, kondisen er blitt ok, og jeg veier to kilo mindre enn før jeg ble gravid, men magen er et kapittel for seg selv, som sagt er det overflødig hud, med litt fett under. Det henger over arret fra keisersnittet. Den har blitt bedre altså, men tror jeg må holde meg til hel badedrakt i sommer, eller bikinibukser som går over navlen (veldig fint). Er det bare meg?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Her så er magen et sorgens kapittel :-( Trener jo masse med rokkeringen min, og har gått inn en del cm men vekta står bom stille....arrrg.... Er også på vektklubb og følger med på kaloriinntaket mitt.....begynner å lure på om noe er galt... Og hengebuken, ja den henger hehe....Ser ikke særlig pent ut så jeg håper å få strammet litt opp etterhvert iallefall :-)
Millapril Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Huff, ja mage er et problem! Har fått en veldig dyp og rar navel også. Så ikke sånn ut før... Brude fått dekket bukplastikk synes nå jeg, da! Jeg er også på rokkering kjøret, og vet ikke hvor mye den har tatt. Men den er mer gøyall enn situps etter situps. Synes forresten det er mye ved kroppen som ikke helt er som før. Skal til syden om en uke, og jeg har kjøpt stooor shorts og bestilt meg spraytan. Har en teori om at brunt fett ser bedre ut enn melkeblåhvitt kanskje.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Man burde fått en mummy makeover etter å ha lånt ut kroppen sin til nye skatteytere i dette landet ;-)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Jeg hadde jo ks for litt over 2 uker siden så er jo litt tid igjen før jeg kan bekymre meg om dette, MEN... jeg har tenkt at jeg skulle ta slik behandling på magen. Husker ikke hva det heter i farten, men det strammer opp musklaturen. Koster noen tusen for 10 behandlinger, men det skal hjelpe i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå