Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurt litt på dette.. sambo satt å leste fra et pappforum alle tingene mennene hadde fått av fruen etter fødsel.. trodde ikke det var så vanlig jeg :)

Har i utgangspunktet ikke tenkt på det.. ikke forventet han det heller! hvis ikke noen har noen søte tips da ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og da tenker jeg ikke på til hans egen fødselsdag såklart:P men babyens...

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg tenkte jeg skulle kjøpe noe til min kjære=) men er ikke sikker på hva jeg ska kjøpe.

Funderar på og kjøpe et gavekort på tatuering,for jeg vet at han har tenkt på de.eller kanske et snyggt armbånd i silver med våran gutts navn in gravert.(er ikke sikker om han ville brukt de) men syns de hadde vart flott=)

Skrevet

Nei, har ikke tenkt å kjøpe noe. Men dette er siste barnet vårt, så lurte litt på å lage et koselig kort bare for å fortelle hvor uendelig mye det har betydd for meg at han har vært som han har vært gjennom 3 svangerskap. Kanskje kjøpe en god sjokolade?

Ellers så forbereder jeg mye til etter fødselen, er jo for så vidt en gave det også, at alt er tatt hånd om slik at når det kommer besøk etter fødselen så trenger ikke han å tenke på noe der. :)

Skrevet

Jeg kjøpte en liten mp3 spiller til min kjære når vi fikk nr. 2. Men denne gangen får han nok ikke noe. Han har glemt?? å kjøpe blomster eller noe annet til meg begge gangene jeg har født, så da synes jeg han skylder meg istedet ;) Jeg får rett og slett minne ham på det før fødselen denne gangen.. hehe.. Ikke at jeg hadde forventet så mye, men en enkel rose og et kort hadde nå vært kos å få :)

Skrevet

Jeg var hos fotograf og tok magebilder uten at sambo visste noe. Tenkte dette skulle være fødselsgave =)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

åhhh så flott gave=)

Skrevet

Jeg kjøpte en flaske cognac :) venter fortsatt på min presang....... men da må jeg vel vente leeeenge!

Skrevet

Synes han fikk mere nok gave i at han fikk ei frisk og fin datter jeg :-)

Eneste gaven han får denne gangen er enda ei ny datter :-)

Og om ikke det er gave nok i seg selv så veit ikke jeg :-P

Skrevet

Jeg skrev et kort til han om hvor fantastisk pappa og stepappa han er og kjøpte Wii til han...

Skulle egentlig kjøpe med den derre Wii Fit, men det er jo utsolgt overalt.

Og dette er noe han hadde lyst på men som alle i familien kan bruke, så det ble på en måte litt gave til oss andre oxo...

Og gjett om jeg skal bruke Wii Fit etter småen har kommet ;)

Det er jo kjempe morsomt, og er grei måte å komme igang med littegranne trening

Skrevet

Jeh har veldig lyst å kjøpe en liten ting til han, sist kjøpte han en `I love you`-bamse til meg og blomster så har lyst til å gi han en liten oppmerksomhet denne gangen:) Skal se litt på tipsene deres, er litt usikker enda.. Vet han ønsker seg en rosenborg-drakt så vi får se;)

Skrevet

Synes da jammen det er gave nok å bære frem og presse ut et barn!

Skrevet

Her skal pappa'n få gave. Han har vært fantastisk gjennom hele svangerskapet, og i det siste har han jobbet som en helt for å få alt klart til den lille gutten vår. Synes han fortjener en liten påskjønnelse.

Har lenge vært i tvil om hva han skal få, men her om dagen fant jeg ut at Shagma (fransk tegnefilmserie fra 80-tallet) har kommet ut på DVD, og han snakker stadig om hvor fantastisk denne serien var, så det blir nok gaven hans. Han har allerede kjøpt Det var en gang et menneske, og gleder seg veldig til å se den med sin lille sønn...

Skrevet

min samboer skal også få farsgave. Tenkte jeg skulle kjøpe et anheng til kjedet han har nå hvor barnets navn og fødselsdato graveres inn.

Skrevet

playground princess høygravid

så utrolig koselig det hørtes ut :-)

jeg vet han ønsker seg guitar hero, men han har jo bursdag 15. dager etter termin, så tenkte han kunne få det da ;)

han har vært veldig flink i sv.skapet.. men hadde ikke tenkt noe fødselsgave til han.. heller at vi kjøper oss en tur sammen etter 4 mnd el noe sånt :) vi får se hvor gavmild jeg føler meg når det nærmer seg slutt, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...