Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jm i går og fosterlyde var gangske mye høyere en vanlig. Ble lyttet til en halvtime senere og da hadde det gått ned igjen. Fikk beskjed å følge godt med ungen og bevegelser. Nå er jeg bare så urolig:(

Flere som har opplevd høyt fosterlyd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

var med jm forrige uke og da var lyden på 160

var så på sykehuset mandag pga sterke kynnere, tok da ctg og da var lyden helt ope i 200, men ungan var kjempe aktiv akkurat da og en stund senere var lyden nede på 160 igjen...fikk beskjed at når ungen var sååå aktiv kunne den bli høy... er også nervøs... fikk du beskjed hva det kunne vere? er i uke 34....

Skrevet

Hei og takk for svar:)

Fikk beskjed om at det kan være tegn på at ungen er nervøs og at høyt fosterlyd kan orsake at ungen blir veldig sliten(det er ikke bra)

fosterlyden var 170 men pleier å være 140 hos meg/oss.

Fikk klar beskjed om at slappe helt av og følge godt med ungen dvs. bevegelser og sånn. Prøve å drikke og spise og riste litt til å få kontakt,hvis det ikke går så måtte jeg til undersøkelse få føden.

Uff er bare så nervøs selv om jeg kan kjenne at hann snur seg sakte der inne. er i uke 39

Skrevet

fikk ikke beskjed om å følge med noe jeg, men tror jeg får være litt mere våken....liker ikke når ting skal være uvanlig..... gleder meg til bebisen kommer ut så kan jeg følge med på en annen måte....men blir vell nervøs for alt annet isteden da.....:)

hva er det som kan gjøre at dem blir nervøs?? og var din aktiv når fosterlyden gikk opp??

Skrevet

nei hann var ikke så aktiv når lyden gikk opp,bevegde/snudde seg sakte. Vet ikke hva det er som gjør at de blir nervøse der inne,men vet at det er ikke bra hvis det er tilfellet. Jeg hadde i hvertfall følgt godt med og hvis du merker forandringer i bevegelsene og at de blir mindre så får du kontakte føden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...