Kvitrebekk Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Når kan man begynne å gi baby most banan? Og hvilke andre frukt/grønnsaker kan man gi?
du og jeg og vi to Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Jeg ga vel litt most banan da han var 4 måneder, bare smaksprøve. Han smakte også på eple (babyfeeder) og pære, gulerot...
Jewel m/jente får gutt Skrevet 30. mai 2008 #4 Skrevet 30. mai 2008 Snuppa fikk litt most banan forrige dagen. Hun er 4 mnd på mandag. Har ikke prøvd noe annet ennå.
stinky og poopy Skrevet 30. mai 2008 #5 Skrevet 30. mai 2008 du kan gi most pære, fersken, mango, papaya, eple, blåbær... bruk en stvamikser om du har, eller blender, ha i litt kokt vann så det blir mer flytende.
tiltiderensom Skrevet 30. mai 2008 #6 Skrevet 30. mai 2008 I dag fikk min lille gutt smake bittelitt banan. Og han likte det:) Han er litt over 4 mnd. Har gitt han D-dråper med skje en stund nå, og han virker interissert i å smake. Ser ut som han synes det er litt spennende med noe annet enn pupp:) Men jeg fullammer ennå, og har tenkt det litt til.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Det finnes babymat på glass for 4mnd som inneholder banan, så da går det sikkert greit med litt most banan fra 4 mnd. Jeg har iallefall gitt gutten på 4 mnd noen små smaksprøver med banan, og han liker det kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå