Gå til innhold

tips til farsdagspresang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra den lille i magen til kommende pappa?

Er helt tom for ideer :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes mange humoristiske og/eller praktiske "pappa-bøker", da. Sjekk i bokhandelen... Bæresele eller bæremeis for tur i skog og mark, om du skal ha noe litt dyrere og dere er endel ute på tur :-) Ultralydbilde med en liten hilsen i en fin ramme om det skal være noe billigere og/eller hjemmelaget...

Skrevet

Whiskey, Clint Eastwood/Rockey e.l. filmsamling, noe til eventuell hobby han har (feks paintballutstyr). Jeg kjøpte CD/mp3spiller til bilen til blivende far her, da det er noe han har vært uten lenge. Blir veldig fokus på deg og baby, så kanskje koselig å få noe som er bare til han?

Skrevet

Unnskyld meg, men er jeg ikke helt oppdatert? Er det farsdag nå?? Bruker ikke det å være på høsten?

Skrevet

Farsdag...det er jo abdre helga i november....??!!? Liker du å være VELDIG tidlig ute?

Gjest stockholms tjej
Skrevet

nei de er ikke farsdag...men en gave til far når babyen er født=) jeg funderer på et gavekort til å tatuera seg,han har snakket litt om att han vil tatuera seg nemli. eller et armbånd i silver med våran gutts navn in gravert.(vet ikke om han ville likt de) men syns de hadde vært fint.

de er samme som jeg skrev i den andre tråden her inne=)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

de er ikke farsdag.....nei=9 utan en gave til far når barnet er født.=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...