FruMamma med nr 2 Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Er 5+0 i dag og føler meg "full" magen allerede...Flere som føler det samme? Det er 4 år siden forrige svangerskap så jeg husker ikke alt som skjedde i starten da:)
J-33 Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Tror jeg er nesten 6 uker på vei, men det vises allerede.. Litt bekymret for det ja- Redd det skal være noe galt. Har 3 barn fra før og har aldri opplevd å få mage så raskt.. Noen som kan berolige meg?
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Er dere høye og slanke og har bært store fostre før, ja så kan dere ha buken full av åreknuter. Når man så blir gravid, så føler man seg litt tung i magen. Eller så er det bare treg mage, hehe.
FruMamma med nr 2 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 Åreknuter i magen har jeg aldri hørt om. Er verken spesielt høy eller spesielt slank og forrige barn var akkurat gjennomsnittelig. Fikk mage ganske fort da også, og det sies at man får mage fortere jo flere svangerskap man har. Jeg føler iallefall at det er noe der og det er et godt tegn vil jeg tro.
sekke Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 jeg er 5 uker i dag og føler jeg har fått mage allerede for er så oppblåst..
FruMamma med nr 2 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2008 Jeg føler meg ikke oppløst egentlig...føler meg bare tjukk:) Håper magen kommer ganske fort og at jeg kan begynne å bruke mammaklær...
Klar for nr 2 Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Har hørt at når man har vært gravid før så er magen/ livmoren el noe litt "tøyd" etter siste svangerskap. Dette gjør at det vises tidligere at man er gravid(:
FruMamma med nr 2 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. mai 2008 Ja, det har jeg hørt også, så jeg satser og tror litt på det:) Bare så synd at jeg har igjen litt mage fra forrige svangerskap også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå