cherry coke Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Et tre fond Eller min favoritt; Et verk med kjente eventyrbøker, innbundet (eks asbjørnen og moe, HC Andresen, Brødrene Grimm). Det er noe de vil ha glede av i mange mange år=)
(0_o) Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Fat hvor det er inngravert navn, fødselsvekt, lengde osv. Gavekort på fotografering. Sylinder til å ha dåpsattesten i, kan graveres inn dåpsdato, navn og sted. Eventyrbøker. De bøkene man kan skrive inn navnet på dåpsbarnet så fortellingen handler om han/henne. Kan bestilles på nettet, men husker desverre ikke hvor... Fotoalbum med inngravert navn. Frukttre (stas med sitt eget tre ) Skje/kniv/gaffel i sølv barnet kan samle på (en til jul, en til bursdager osv, jeg fikk det sånn av mormor og så fikk jeg resten av settet til konfirmasjonen min). Så jeg har sølvbestikk til 24 personer ) Kopp med inngravert navn Sett til å ta hånd- og fotavtrykk med ramme Smykkeskrin og tannskrin ...var det jeg kom på i farta!
Ronja&Odin Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 jeg syns faddere skal kjøpe skjeer ol. inen av fadderene her kjøpte sånt:( det er jo samle greier vøtt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå