Gå til innhold

Kunne trenge noen tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på fest i helga til ett vennepar av oss. De skal feire fødselsdagene sine sammen, og har invitert oss med på en fantastisk dag i Oslo... De spanderer middag, båttur og MYE annet. Så da må jeg ha noen tips om hva vi kan kjøpe i gave til dem? Noe til dem begge to liksom...

Håper på MANGE svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de leilighet, eller hus med hage?

Tenker kanskje en fin benk, fine utelys til hagen.. Grill?

Skrevet

De har terrasseleilighet... Tror de har det meste både ute og inne, så det er derfor jeg har ett problem med å komme på hva jeg kan kjøpe til dem...

Skrevet

Billetter til show/stand-up el lignende! Opplevelser er alltid en bra gave! Er de fra Oslo er det jo alltid et eller annet som skjer:)

Skrevet

ja det var jo lur idè.. De bor i Oslo ja, men ikke jeg :) Det kan jeg vel kanskje finne andre plasser eller?

Skrevet

Se på billettservice.no der har de oversikt over det meste som er av sånne ting

Skrevet

Var inne å sjekket, men ble litt usikker... Siden billettene ikke kan refunderes, så er det jo kjedelig om de ikke kan gå liksom. Må jo bestille for en spesiell dag jo..

Skrevet

ingen andre med tips til meg... Må ordne det i dag, for vi reiser i morgen tidlig

Skrevet

Mat og vin av typen gourmet. Gå på Jacobs f.eks

Skrevet

Ut å spise mener du? Vi får jo alt dette på lørdagen av de... Skal på gourmetrestaurant og mye annet som de spanderer.. Må derfor ha en fin gave til dem..

Skrevet

Nei, eg meinte ei diger korg med alt mulig godt i. Passer berre hvis dei er sånne som er glad i å lage god mat heime.

Hvis ikkje så er det fint å gi gavekort på opplevelser. (miljøvennlig)

Hvis du er redd for å kjøpe billett, kan du jo lage gavekortet sjølv (valgfri forestilling på operaen/teater/revy whatever...)

Skrevet

dytter litt jeg :)

Skrevet

Har dei barn? Då kan de gje gavekort på barnepass i tillegg til ein eller annan forestilling /opplevelse / spa

Skrevet

Billetter til Tusenfryd som kan benyttes på valgfri dag? Tror det går an å få tak i, vi har pleid å fått kjøpt sånne gjennom jobben før. Ekstra gøy hvis de har barn! :)

Skrevet

Bor så langt unna dem ( 6 timer med bil )

Skrevet

sjekket det nettopp.. For en pris da... over tusen kroner for 2 barn og to voksne for en dag i parken... Det ble litt mye, synes jeg... Men takk for tipset :9

Skrevet

Hvis du skal på resteurant og båttur som dei betalar, er det vel kanskje passe stor presang?

Skrevet

Jeg skjønner jo det, men 1000 kroner er vanlig å gi når man gifter seg... Ihvertfall her hos oss...

Skrevet

Mmm

Men det er også vanlig å gi finere presang når selskapet er dyrt. Presangen bør ikkje vere billigare enn din del av festen

Skrevet

Kommer jo an på hva som er vanlig å gi i deres gjeng, men jeg vil tro de betaler minst 1000 kr per par som skal være med ut og spise og ut på båttur.. så jeg ville nok gitt det, blir ca 500 til hver av dem og det synes jeg er en grei gave-pris.

Gavekort på kino da, det blir billigere og kan brukes når som helst. :)

Skrevet

Så da må jeg egentlig ut med ett par tusen i gave altså? Nei det gjør jeg nok ikke.. Har ikke så godt råd, dessverre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...