Gå til innhold

Hjelper dere meg med en gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa har i sommer vært edru i 20 år. *hurra*

Han ar vært fantastisk i denne tiden, jobbet som terapaut for rusmisbrukere, startet flere AA grupper, og i det hele tatt vært sentral for samholdet i AA.

Dette er en SVÆRT viktig dag for han, en dag han setter høyere enn både farsdag og bursdag. Hva kan jeg gi han som virkelig er spesiellt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink han er. Hva med å ta han med utenlands en helg..

Skrevet

Hva med et fint herresmykke eller armbånd hvor du f.eks kan gravere inn "stolt av deg" eller noe?

Eller er det noe han f.eks har ønsket å gjøre lenge som dere kan gi han? Spleise på en reise han har hatt lyst til å dra på f.eks. ?

Utrolig bra gjort å være edru i 20 år så han setter nok kjempestor pris på at det blir lagt merke til :-)

Skrevet

Han kan ikke reise noe for øyeblikket, fordi han har vært i en ulykke. (Brann) Smykke var et fint forslag, men han har en medaljong i gull so han aldri tar av seg som det staår hans edruelighetsdato på den ene siden, og AA Minnesotamodellen på den andre. Da blir det kanskje litt mye...?

Skrevet

Hva med et armbånd? Finnes jo mange flotte herrearmbånd med god plass til å gravere bakpå :-)

Skrevet

Jo, men han er en sånn "nisse i skogen" hehe, litt redd han synes det blir feminint...

Skrevet

Har han hage?

Eg leste ein reportasje om ei som fekk 1000 blomsterløk til bursdagen, ferdig nedgravd. Gjett om ho gledde seg til våren?

Skrevet

Flink han har vært!! Du må være utrolig stolt over han! Blir impronert og har stor respekt for de som kommer seg ut av uføre=)

Hva med å lage noe til han da? En slags minnebok, med gode minner og bilder?

Skrevet

Hvis han har hage hadde jeg også holdt en knapp på noe som gror - jo større det blir jo lenger har han holdt seg :o) Frukttre?

Skrevet

Kjempegode forslag!:-) Han er veldig glad i hage og blomster, og bilder får han vel aldri nok av siden vi bor et stykke unna. Tips jeg skal ta med meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...