råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Må jo kjøpe det når det kommer ut men blir like skuffet hver gang. Kommer jo ut veldig sjelden og sååååå få sider i bladet. Føler det står det samme der som i foreldre og barn bladene. Det kom vel ut et blad nå nylig og nesten gang er ikke før i slutten av juli. De må ha fine og late dager i den redaksjonen....hehehe......
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Enig... og dessuten bruker de gamle saker om igjen. Jeg kjøper bladet, men synes ikke det er verdt pengene i det hele tatt!
magica fra tryll Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Som de fleste andre magasiner,-altfor mye reklame og overfladiske artikler:(
Edelweis Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 det såtr det samme som da jeg var gravid forrige gang. det var bare spennende å lese, mens jeg gikk å håpet på å bli gravid egentlig.
Ina25♥med gull i magen Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Synes det er helt greit. Men er blodpris i forhold til hva man får... Egentlig mest reklame, og sånne blabla arikler - sjelden noe nytt... Men kjøper det likevel ja:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 syns d er et drit blad unskyld at jeg sier d.. men d står jo veldig lite nytt i hvert blad.. å d koster flesk!
Ella78 m/ A&M Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Hvis man ikke har kjøpt det så mange ganger er det vel greit nok. Mye blir jo gjentatt, har jeg forstått, men for den som kun kjøper det noen få ganger mens man er gravid (som meg) er det helt okay. Men jeg varierer litt og kjøper noen utenlandske gravid-blader også, og der er det litt mer variert...
prebs Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Synes det er ganske bra, jeg...Favoritten er alltid fødselshistoriene, de rører meg hver gang ; ))
Mrs. icsi og småen Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 Har kjøpt det et par ganger, og konkludert med at det er greit nok lesestoff på jobb, når jeg har tilsyn ved samvær.. Synes det er alt for mye reklame, og egentlig ikke de beste artiklene heller, så jeg kommer nok ikke til å kjøpe flere....
En snupp - og en knert i magen Skrevet 29. mai 2008 #10 Skrevet 29. mai 2008 Som sambo sa: Har du lest ett har du lest dem alle. Og med få unntak har han rett i det
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 29. mai 2008 #11 Skrevet 29. mai 2008 Dyrt, mye reklame og det samme om igjen og om igjen.. og det verste av alt??? Jeg mååå bare ha det når det kommer ut hehe, i grunn ganske irriterende!
Lellemor Skrevet 29. mai 2008 #12 Skrevet 29. mai 2008 reklame, reklame, reklame .............. ikke noe bra
Mrs. Bouquet Skrevet 29. mai 2008 #13 Skrevet 29. mai 2008 1 slikt blad holder i massevis. Kjøpte 2 da jeg var gravid sist, men kunne spart meg for det ene.
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #14 Skrevet 29. mai 2008 tmse oppgulp fra foreldre og barn, reklame, litt mere reklame og halv bladet er "fra uke til uke" hver gang. Moten er for dyr (900 kr for en kjip hvit singlet?) eller for kjærring, ikke interessant i det hele tatt. Jeg kjøper aller helst bladet mamma jeg synes de skriver om mye bra, har litt interiør, litt mote osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå