Mersa og gutta <3 Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Hva heter de sinnsykt gode grove små pølsene? Vi klarer aldri å huske hva de heter! Skulle så gjerne prøvd å lagd de (eller funnet et sted som solgte de!)
Mersa og gutta <3 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 Cecapcici!! Takk!! Da må jeg søke etter de :-) Drømte om de i natt!! hehe Og ja, jeg er gravid og får plutslige dillaer! ;-P
Mersa og gutta <3 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 Ikke klarer jeg å skrive heller! Cevapcici
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 nam nam....bare litt over 1mnd til vi drar til Kroatia og Bosnia.... ;-)
Mersa og gutta <3 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2008 Reiste rundt i Kroatia/Bosnia/Montenegro i en mnd i fjor vår, helt fantastsik! Forelsket oss helt i landene....
#Ariadne# Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 er ikke så mange steder i norge man får kjøpt cevaper. men du får kjøpt krydder som du blander i kjøttdeig=) en del innvandrerer butikker har det hvertfall. er fra podravka, merke fant og heter za cevapicie plijeskavice i hamburgere. men drar du til svergie får du cevaper overalt. og også det gode brødet som man spiser til=)
Mersa og gutta <3 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. mai 2008 Takk for tipset! Må huske på det når vi skal over til østlandet....kjøre og grensen kose oss da! :-)
<3 aLittleGirlAndAbabyboy <3 Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 jeg er fra bosnia. men du, dersom du er innom svinesund noen gang så kan du kjøpe cevapcici der.. ikke like gode som i sarajevo f.eks. men det får nesten holde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå