Gå til innhold

Kommer dette fra dib eller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser det står Hegnars debattforum, men var så mye om det her i går.. Så begynner og lure på om det har stått her også:P

Skrevet

Fy faen, nå kan de se hva slarvjævelskapen kan ødelegge og skade folk.

Nå får nettstedene ta ansvar og moderatorene gjøre jobben sin...

Håper jenta får oppreisning, det er tydeligvis sjalu folk som har lagt ut disse ondsinnede spekulasjonene.

Skrevet

Var det noen som oppga navn her inne også?

Fatter ikke at de tør! Man kan jo bli anmeldt, jo!

Skrevet

Ja, det er ganske alvorlig! :(

Skrevet

oisann..ja de "sikre" kildene var jammen meg sikre..

Skrevet

Ja, så flere forskjellige navn ble nevnt her inne..

Skrevet

Men Ugla, det er vel ikke bare nettstedene og moderatorene som må¨gjøre jobben sin?

Hva om vanlig folk fikk litt folkeskikk og skjønte at synsing/ryktespredning og sladder ALDRI har vært noe annet enn sårende!

Foreslår at hver gang det kommer spørsmål om mennesker, som vi ikke har noen formening om hva har gjort, legger igjen en link til tråden på "ris og ros". Kanskje det da blir gjort noe med ryktespredningen?

Ligger en tråd fra meg der inne som allerede nå er full av linker som bør slettes.

Skrevet

Herregud, stakkars jente!! Utrolig at folk ikke kan tenke på hva slike spekulasjoner kan gjøre med folk.

100% sikre kilder, yeah right! Nettvett og sunn folkeskikk er en fin ting!

Skrevet

Jeg sender ofte mail med link til innlegga diekte til modarator, allerede 2 i dag.

Så jeg gjør "mitt" for å få slutt å styggedommen, både uthenging av personer og dibbere ved nick side ikke alle er helt anonyme her inne tross alt.

Er enig i at det er hver enkelt egen holdning, men desverre så er det ikke mulig å snu alles holdninger. For enkelte er sladder " alt".....

Skrevet

Navnet til de som er etterlyst/ mistenkt er jo frigjort i utenlandske medier, så det er "bare" Norge som ikke har frigjort navnene. Så da er det vel ikke direkte ulovlig å legge ut navn på sider som dette. Men når man gjetter på feil navn så er jo saken en annen.

Skrevet

Men da lurer jeg på hva det er som trigger enkelte mennesker til å spre slik dritt?

Det kommer jo frem navn, bosted, nettsteder o.l., har de sladderlagerene noe liv?? De må jo bruke utrolig mye tid på lete frem bilder osv....

Skrevet

Det har alltid jeg lurt på selv.....hvorfor den interessen og hva som motiverer dem. Tror aldri jeg vil forstå dette selv. Kan kke skryte på meg et alt for spennende liv selv akkurat p.d.d, så det i seg selv er ingen unnsyldning for å spre sladder og fråtse andres elendighet.

Er vel noe innboende faenskap i dem det gjelder rett og slett....og vanskelig å luke bort desverre. Så lenge menneskeheten består så vil det også slarves, tiskes og hviskes bak ryggen på folk. Og for noen er misunnelse og sjalusi sterkere drifter enn kjønnsdrifta hos nymfomane.

Skrevet

KJønnsdriften hos nymfona var en god betegnelse på dette menneskeslaget!

Jeg tror faktisk ikke sladrekjerringene skjønner hvordan dette kan såre en selv og personer rundt. Og på nettet vil det stå til evig tid!

Skrevet

Inne på anonymforum stod/står det mye spekulasjoner om hvem det kan være, men jeg kan ikke huske å ha lest hennes navn.

Synes slike jeg tror det er - antakelser er forkastelige, samtidig som jeg kaster sten i glasshus, da jeg selv skrev hvem "onanisten" i Bergen var (og da VISSTE jeg hvem det var, ikke bare antakelser).

GJør meg vel knapt noe bedre...:(

Skrevet

Dette var absolutt et hett tema på Dib igår - hvor er dere nysgjerrigperer nå, da?

Skrevet

Jeg fulgte litt med her i går og kan si at det var IKKE denne personen som ble nevnt HER i går ivertfall.

Det ble tom henvist til en eller annen link til et forum (ikke her) hvor det ble nevnt et annet navn enn det HI har i linken sin.

Bortsett fra på dib så har jeg ikke sett navnet til skuespilleren som vistnok skal være under etterforsking,så er man nysjerrig så får man bare følge med i nyhetene da.

Uansett så er det nysjerrige folk overalt.

Skrevet

jeg har ikke skrevet navn. men har sett litt på det navnet som ble mest nevnt i går. og bildet som nettavisen har og bildet hennes på facebook stemmer.

Men det kan jo hende at nettavisen har feil info og bilde da.... det vet ikke jeg.

så jeg sier ikke at det var henne,eller ikke henne....

Skrevet

Hvis man tor blindt på ting som står i avisen, så er man rimelig blåst.

Har hendt MANGE ganger at de har tatt feil, OG/ELLER har trykket feil bilde.

Media må tas med en klype salt.

Synes litt synd på de som er SÅ opptatt av å vite hvem det er, at de bruker tiden sin til å snoke/spre rykter på nettet. Tragiske mennesker.

Skrevet

Akkurat i dette tilfellet, gjeder det hegnar.no, men sikkert flere sider som slenger seg på.

Men det er mye liknende her på dib, så det kunne like gjerne vært herfra.

Var en som skrev på anonym "synes det likner på" og så fullt navn på en skuepiller som ikke er nevnt andre steder, bare for å ha noe å slenge ut av seg. Ut fra et SLADDET bilde! Går det an å bli mer idiot i hodet?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...