Galskapens overhode Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har aldri vært særlig plaget av allergi.. men i år er det helt ekstremt.. Var varmt i bilen da jeg skulle kjøre fra helsestasjonen i sted, så jeg kjørte med vinduene åpne.. Og på 1 mil gikk jeg fra frisk til nesten ikke klare å kjøre bil.. Helt kake da jeg kom hjem.. Spylte nesa med saltvann og er bedre nå.. Noen som vet hva som har pollenspredning nå? (Lillehammer) Og hva er det dere ammende mødre med allergi kan bruke av medisiner.. Prøvde polaramin (?), men den kan jeg ikk egå på.. Da vil jeg ikke klare å ta meg av barna.. ble heeelt sløv
Østlandet-76 Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Hei, såkalte "andregenerasjons antihistaminer" er anbefalt ved amming (de blir man ikke like trøtt av). Ikke alle leger er klar over dette. Da kan du vise til denne artikkelen: http://www.tidsskriftet.no/index.php?vp_SEKS_ID=1019174 Tror det er gresspollenspredning, merker det i allefall her i Oslo. Se også www.pollenvarslingen.no
Galskapens overhode Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 jeg fikk kortisonsprøyte for snart 1 time siden og er nå nesten helt kurert for 4-6 uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå