Galskapens overhode Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har aldri vært særlig plaget av allergi.. men i år er det helt ekstremt.. Var varmt i bilen da jeg skulle kjøre fra helsestasjonen i sted, så jeg kjørte med vinduene åpne.. Og på 1 mil gikk jeg fra frisk til nesten ikke klare å kjøre bil.. Helt kake da jeg kom hjem.. Spylte nesa med saltvann og er bedre nå.. Noen som vet hva som har pollenspredning nå? (Lillehammer) Og hva er det dere ammende mødre med allergi kan bruke av medisiner.. Prøvde polaramin (?), men den kan jeg ikk egå på.. Da vil jeg ikke klare å ta meg av barna.. ble heeelt sløv
Espoir Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Nå er det gress. Bjørka er heldigvis ferdig for i år. Det er veldig lite man kan bruke når man ammer - snakk med lege.
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Gå til legen din, få bekrefta allergien din, så får du medisin du kan bruke mens du ammer.
Zitro Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Tror det værste er over, men bakken er jo FULL av pollen så når man går ute så virvler det opp... for folk som er rammet av dette så bør dere håpe på skikkelig regn i en dag eller 2 så det blir vaska bort.
Zitro Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 her kan du f.eks følge varslet... http://www.vg.no/helse/pollen-varsel/
Galskapens overhode Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2008 Så det ER gress ja.. Ringte legekontoret tidligere og har time senere i dag.. Dette går ikke.. Jeg kan da ikke bo inne resten av året heller.. Og hvordan skal det gå på eksamenen neste uke? Jeg har utvidet tid til amming, men ikke pga allergi.. Har aldri trengt det før, og det er jo for sent å søke nå.. FORTVILET!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå