Gå til innhold

Hei på deg Phantomet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens jeg sitter her vokser det fram et blått buksebein... Håper egentlig du har bestilt to av den lange, slanke typen for det mønsteret du hadde sendt på bukser er ganske "tight". Men det blir samtidig veldig elastisk. Jeg prøvde på min lille bolle,- og han fikk buksa fint på seg, men den sitter godt inntil. Tror du ikke det går bra?

 

Min lille bolle er slik at på helsestasjonen avgis alltid følgende kommentar: Han er for kort og for tjukk, i forhold til alderen, men han følger sin kurve....

Mitt skjønne, vakre barn! :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du! En liten ting til: På mønsteret var det hel fot, det skal du slippe :-) Men jeg tenkte det ville bli fint å avslutte nede med samme hullkant som jakken har nede og på ermene. Er det ok - eller vil du heller ha vrangbord??

 

Klem fra strikkeland...

Skrevet

Hei tilbake til deg frøydis...

Du er helt rå! Og super flink!!! Jeg er stum av begeistring og beundring. Og de som kjenner meg godt vet det er en sjeldenhet... *ler*

 

Når det gjelder lille vennen din, så er jeg sikker på at han er verdens nydeligste..man kan fint ha liott ekstra å ta i, og klemme på, uten at det tar fra ham tittelen verdens nydeligste!

 

Mine allerede eksisterende gutter er av den lange smale typen. Riktig nok er Måka hakket mer plugg enn Junior, men slett ingen Sumobryter. Satser på at T&T blir av samme slanke slaget...de er nok ihvertfall det når de kommer til verden, siden de er ganske trangt i hybelen allerede, så ekstra bagasje må slegges ut vinduet for å få plass til lemmene...

 

Når det gjelder hullkant kontra vrangbord..*skratter* så er jeg en ekte imbesil når det kommer til slikt. Jeg er overbevist om at du er mye bedre på å vurdere hva som er penest, hva som er greiest å få til etc... Som sagt...det var Phantom-mannen som informerte meg om at disse jakkene var i perlestrikk...*ler*

 

Jeg gleder meg noe vanvittig til å se det ferdige resultatet frøydis! Men det er viktig for meg å presisere at du ikke må slite deg helt ut, eller stress for å få det til. Jeg kan enda ikke fatte og begripe at du faktisk er villig til å gjøre en slik innsats, men så lenge du synes det er morsomt og ikke slitsomt skal jeg prøve å ikke ha veldig dårlig samvittighet, for at jeg beslaglegger tiden din, når du har mer enn nok av egne ting å drive med.....

 

Vi får finne ut av en passende kompensasjon for innsatsen etterhvert!

 

(Den oppskriften jeg sendte, var det damen i butikken som mente var det jeg søkte...og siden jeg ikke har peiling, så regnet jeg med at det stemte...du står selvfølgelig fritt til å gjøre de endringene og modifikasjonene som må gjøres etter din mening, men det sa jeg vel i brevet...?)

 

KLEM KLEM

Skrevet

:-) dette er tråd av den arten jeg blir veldig veldig glad av!!!

Skrevet

He he, - ja er det ikke moro!

 

Da går jeg for hullkant nederst på buksebeina, - så kan jo du bare være spent på hvordan det blir. Og jeg forstod at jeg fikk nokså frie tøyler, syns bare det var "høflig" å informere/spørre litt underveis. :-))))

 

Koser meg med dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...