Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Har de siste ukene brukt Reductil, men magen er blitt helt rar og jeg har ikke lenger fast avføring, må raskt på toalett og det er bare diare. Tror noen det hjelper og kutte disse, eller er det vektprosessen som har satt i gang?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Trodde det var normalt når man bruker slankepiller jeg!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Vanlig bivirkninger på Sibutramin er egentlig forstoppelse og munntørrhet, men kan jo slå ut motsatt på noen selvfølgelig. Diarè har ikke noe med vektreduksjon å gjøre. Kanskje du reagerer på pillene? Det er jo en idè å snakke med legen som har skrevet dem ut til deg når du opplever ugunstige bivirkninger. Det er et heftig middel du har begynt med! Fikk du ikke skikkelig informasjon? Blir du ikke fulgt opp?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 tror det er vanlig når man går på slankepiller at det kommer løs avføring. Tablettene skiller jo ut fettet som du får i deg. Så er nok det som gjør at du har løs avføring.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Kanskje litt idiotisk å svare på et sånt innlegg når du ikke vet hva du snakker om? Dette er et middel som virker på hjernen og ikke på mage-tarm, og det har ikke noe med fettet man spiser å gjøre. Det er utrolig viktig at man måler blodtrykk jevnlig så jeg kan ikke skjønne hvordan noen får skrevet ut disse uten å gå tilbake etter maks en uke for å kontrollere, og på disse kontrollene bør man da kunne ta opp problemer som oppstår. Det er ikke noen vits i å ta disse om man ikke samtidig begynner en reduksjon av inntak av mat, samt litt mosjon av typen gå tur og liknende. Dette er IKKE stoffer man sitter hjemme og spiser alene uten å få hjelp. Håper du får det HI:) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå