Happy-Mama:) Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Flere som er plaget med det? Jeg blør neseblod 3-4 ganger daglig, har gjort det i to uker nå... (er 14+3 idag) Haaaater å blø neseblod:( Noen som vet hvorfor det er sånn?
bønni Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Jeg har også blødd litt neseblod i svangerskapet, men ikke så mye som deg. Pleier til vanlig å blø neseblod hvis jeg blir skikkelig sliten eller stressa - merker at terskelen er lavere nå. Men har lest at slimhinnene er skjørere mens man er gravid så regner med at det ikke er noe unormal. Men skjønner at du plages når det er flere ganger om dagen! Kanskje det finnes noen gode kjerringråd? Jeg har dessverre ingen på lur. Og er du bekymret er alltids en telefon til legen en mulighet!
Guttemamma75 Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Man får skjørere slimhinner når man blir gravid samtidig som de blir mer blodfylte.. Derfor får man lett blødninger fra nese, tannkjøtt og underliv i svangerskapet... Ikke så mye å gjøre noe med - men om du plages veldig kan du jo høre med legen om han har noe å foreslå..
Happy-Mama:) Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2008 Takk for svar! Bekymret er vel ikke rette ordet, for jeg har lest en plass at det er helt normalt... Men samtidig så kan jeg ikke huske å ha lest eller hørt om andre som har vært plaget av det likvel... Er vel bare mere det at jeg får "angst" av å blø neseblod, liksom det værste jeg vet:( Men er nok noe i det du sier om at slimhinnene er skjørere... Takk for svar værtfall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå