Gå til innhold

Noen med erfaring ang. bekkenlåsning/rygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har låst seg i rygg/bekken på høyre side og jeg kommer meg rett og slett ikke opp av sengen. Fryktelig vondt og tårene presser seg på hele tiden. Jeg har hatt vondt et par ukers tid, og det regner jeg med har kommet av at jeg de to siste månedene har sittet 10-12 timer rolig hver dag og lest til eksamen. Men, nå kan jeg nesten ikke røre meg.

Fått time hos kiropraktor kl. 13.30. Selv om jeg egentlig ikke kan forestille meg at jeg skal komme meg opp av sengen. Jeg klarer hverken å sitte eller stå lenge av gangen. Urk, dette var vondt. Noen med erfaring på hva det kan være? Låsning?

Takk og pris for en søster som kjørte barn i barnehage og utstyrte meg med blad, drikke og data.. He he.. (gud så teit jeg føler meg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo høres ut som låsning i bekken. Håper du har fått tak i en flink kiropraktor. Min kiropraktor har hvertfall vært super!

Jeg gikk først til manuell terapeut og det var bortkasta tid og penger!

Jeg hadde en helg hvor jeg knapt kunne gå rundt. Måtte krabbe. Og både du og jeg vet at det matcher dårlig med små-barn fra før...

Men jeg fikk i første omgang hjelp av en kamerat som satte nåler i ørene og da forsvant de værste smertene, heldigvis.

Skal ikke si at jeg er frisk nå, men så lenge jeg kan gå og bevege meg sånn nogenlunde er jeg på en måte fornøyd. Men jeg er møkkalei av å gå å ha vondt og ikke kunne fungere 100%. Men håper på snart bedre tider når lille knøttet kommer ut.

Lykke til - Du bør prøve så godt du kan å komme deg til Kiropraktoren idag hvertfall!!

Skrevet

Takk for svar! :-)

Ser du er gravid i også. Jeg hadde noe av det samme da jeg gikk gravid, men mer moderate og bevegelige smerter.

Tok det lang tid før du merket bedring?

Det lar seg dårlig kombinere med små barn, det er helt rett. Urk..

Det må jo gjøre fryktelig vondt når de skal prøve å få det på plass igjen? Når det allerede er så vondt at jeg føler at jeg har knekt ryggen:-S

Skrevet

Uff da, det høres ikke noe særlig ut Tøyse! Får håpe du blir bedre fort som svin(e)t! Hihi. Jada, min gode humør har kommet for fullt, sammen med ammetåka!

Ellers er det bra vel?:)))

Skrevet

He he he..

Hvordan går det med deg der borte? Bare suller du rundt i en vill ammetåke?

Ellers bra vet du. Må bare bli kvitt dette greine her, så jeg får gjort noe fornuftig. Får helt spader av å være i ro.. også.

Skrevet

Klarer ikke skrive engang, så ille er det! Bare surrer, urk.. Glemmer særiøst ALT! Er det bevist at det er noe somskjer med hjernen eller? Hihi.. Er helt på kjøret her, tuuuuuut!

Off ja, du må bli bra! Kjenner følelsen.. Husker en gang under forrige graviditet så bare knakk jeg sammen og datt på gulvet, klarte ikke reise meg, gå eller noe.. Gjorde vondt:/

Skrevet

Det skal være sånn, og du har lov:-)!! ..

Du får bare belage deg på å tute og kjøre en liten stund til.

Joa, dette går over..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...