Gjest elissa2 Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 svangerskapspenger....fra nav.....hvordan fungerer dette?? Jeg får ikke lov av jordmor og lege å jobbe mer en ca 45-50%. de sa jeg skulle søke om svangerskapspenger for de resterende 50% jeg da ikke kan jobbe? dette skal vel dekke, slik at jeg får samme utbetaling som jeg vanligvis hadde hatt om jeg var i arbeid???? er det noen av dere som vet noe om dette???
babyboy22 Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Dette lurer jeg også på. Håper noen kan svare..
liberobleier Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Jeg får svangerskaps penger og får samme lønn som om jeg skulle ha vært i arbeid. Arbeidsplassen min forskutterer lønna mi og får etterbetalt av NAV
Gjest elissa2 Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 tusen takk for svar. men hvordan vil dette fungere ettersom jeg varierer i lønn?? jobber som servitør og bartender, og har altid samme anntall vakter i mnd, men kveldsvakter og nattjobbing er så klart bedre betalt en ei dagvakt er, blir dette utregna da, sånn gjennomsnittlig inntekt siste mndene?
Fuglehjertet Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Du må sende inn flere lønnslipper, evt selvangivelse som dokumentasjon på inntekt over lengre tid, og så regner de ut et snittbeløp tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå