Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Er midt i fasen med å flytte fra samboer, det er som mange veit skikkelig tungt. En av flere grunner til dette er at han har skakk kjørt økonomien vår og jeg sitter igjen med betalingsanmerk. Jeg holder på å bli kvitt disse nå, men det tar jo litt tid når det er mye penger det er snakk om. Jeg har fått leid meg en leilighet, og der må det tegnes strøm abb... på nett siden til levrandøren står det med store bokstaver at alle nye kunder kredittsjekkes og de med anmerk får ikke kundeforhold hos de. Hva i all verden gjør jeg? Jeg må jo ha strøm... huff er så lei meg og bekymret. Kanskje noen her har vært borti lignenede????
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Vi har betalingsanmerkninger, men vi fikk tegne strømavtale hos Norges energi uten problem... Så bare bestill så ordner det seg nok. Folk må jo ha strøm i dag for å overleve, ihverfall her i Norge.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Kan ikke tro at man ikke får tegne abb. dette ville jeg ringt opp å sjekket med forbrukerombudet, eller noen andre som vet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå