*ale* Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 andre med unger som har / har hatt dette?? Mini (snart 2,5 år) er hjemme med meg i dag. Jeg har lungebetennelse, men har vært kjempesyk med feber o.l.. Mini er snørrete og har hosta i et par dager. Nå ble han plutselig så tett og tung i pusten her, men virker i fin form, ikke feber... Allerede vært hos legen med eldste i morges for div blodprøver, i tillegg til mine egne timer i det siste, kjenner jeg kvier meg litt for å skulle ringe nå igjen.... (vet det er teit).. Lurer på om noen har tips for å evt kunne få løsna slimet i brystet hans? Vondt å høre på pustelyden her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå