Gå til innhold

Tips mot PMS...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som hjelper mot pms? Noe jeg kan få hos legen? Pp hjalp synes jeg, men de går jeg ikke på nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

naproxen hjelper =)=)

Skrevet

Sjokolade, he he. Da må jeg jammen spise mye mer, for det "demper" bare mens jeg gumler det i meg, he he. Huff, det er plagsomt. Hadde det ikke slik før, men har kommet på mine "eldre dager". Takk for svar jenter :)

Skrevet

Har hørt noen si at de får effekt av nattlysolje. Selv syntes jeg ikke det hjalp så mye da..

Skrevet

Kostholdet ditt har veldig mye å si. Jeg var det pms trollet i mangen år, var så plaget, hadde en eller to uker jeg var bra i mnd eller var jeg skikkelig ustabil.

Begynte på ketolyse kuren for å gå ned noen kg, jeg ble ikke bare kvitt kiloene men og pmsen, merket ikke noe, mensen kom bare når den skulle til og med den ble stabil. Har alltid gått noen dager over tiden, har og hatt perioder jeg har gått å ventet på den i over en uke, men nå kommer den hver 28. dag.

Jeg vet at spiser jeg litt mindre karbohydrater og masse mindre sukker så slipper jeg pms. Er vert å prøve om du er veldig plaget for det er noe dritt med pms.

Mannen er veldig glad for at jeg er kvitt det hehe ;)

Skrevet

Min erfaring er også at kosthold og mosjon har mye å si. De gangene jeg har vært rimelig sunn i matveien (minst mulig sukker) + vært aktiv, er pms-plagene mine mye mindre enn de gangene jeg ikke har vært like flink. Verdt et forsøk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...