Sharlis Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Da blir jeg lagt inn på sykehuset til overvåking... Livmorshalsen har blitt myyye kortere,og ser en anelse til åpning:( Har maaaaasse vonde kynnere.. Så nå holder jeg på å pakke baggen,og snart får jeg en lungemodningsprøyte i tilfelle lisja kommer ut i løpet av nermeste fremtid. Krysse fingrene for at hun holder seg inni der i noen uker til i vert fall:) Dette skal gå BRA :D ¤nervøs¤
localati&lillegutt Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Detta hørtes ikke noe koselig ut.. Du får ha lykke til, og vi får nå håpe at hun blir der lengst mulig... Er jo tross alt bedre for de, selvom vi sitteer å venter på de... Jeg er selv glad for at jeg snart har fått gå tiden helt ut, og at den ikke har kommet for tidlig.. Vært mye dårlig, så folk trodde jeg kom til å bli nødt til å føde mye tidligere.. Du får ta det masse med ro, og håpe det hjelper også..
reekleim *fødeklar* Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 oj lykke til, dette kommer nok å ordne seg, bra at du har kommet så pass langt allikevel!!!
Sharlis Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2008 takk for gode ord:) jeg ligger på sykehuset nå..,og de har tatt blodprøver og satt lungemodnings sprøyta. Så nå er det ikke annet å gjøre enn å slappe av:)
2 fine små Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Masse lykke til, troest deg med at ved 32 uker er babyen saa godt som ferdig, bare "fetesegopp"-prosessen igjen... =o) Og med lungemodningssproeyte er den i hvert fall klar for tidlig liv om den skulle komme. Men ro, tid og oppfoelging paa sykehus hoeres fornuftig og godt ut naa. Tvi tvi til deg og den lille, den holder seg nok inne litt til skal du se.
Mammaen til Lillegutt Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Godt at du har kommet deg på sykehus for da er du i de tryggeste hender :-) Hvordan fant de ut å sjekke mormunn? Var du helt moden eller var det noe igjen av livmorhalsen? Spør siden jeg har ei venninne som ligger på sykehus med 0,5 cm lang tapp og 2 cm åpning.
Sharlis Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. mai 2008 Den ble sjekket hver 14 dag på grunn av at jeg har to livmor,og at det er fare for prematurt. Jeg er ikke helt moden..men livmorshalsen var på 18mm med en liten anelse til åpning.I utgangspunktet lå den på nesten 40mm...så ligger bebisen i seteleie i tillegg..
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 29. mai 2008 #10 Skrevet 29. mai 2008 Åh, Sharlis!!! Masse masse lykke til!!! Jeg tenker på dere:) Dette SKAL gå bra, ja! Stooooor klem fra meg;)
Sharlis Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. mai 2008 Tuuuuuusen takk til alle:) Boblis: Fikk du siste mailen min? Vet ikke om den kom fram skjønner du..svarte på når termin var osv:) Går d m deg da? klem
Ladycaliente Skrevet 30. mai 2008 #12 Skrevet 30. mai 2008 Masse lykke til til deg Sharlis. Vet hvordan du har det da jeg selv ble lagt inn på sykehuset i uke 28 med premature rier, 2 cm åpning og en livmorhals som var 11mm. Måtte ligge der i en mnd. Men det gikk bra og det gjør som regel det. Nå har jeg kommet til uke 37:)
Sharlis Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. mai 2008 Ladycaliente: oi..men så bra da:D snart i mål du da:)d må være en utrolig lettelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå