Førstespire27 Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Verdens nydeligste lille prins. Må absolutt anbefale Ultralydklinikken i Sandvika. Sambo og jeg var der i går og fikk noen FANTASTISKE bilder av tassen vår. Fikk skryt for at han lå så stille for bildene ble så utrolig klare og fine. Jeg har lagt de ut slik at dere kan se:-) Ta en titt da vel:-) Koster 800 og det er det så absolutt verdt. Fikk med meg ca 30 bilder samt 4 videosnutter hvor vi kunne se gullet svelge og hikke..hehe. Vel, ville bare dele dette med dere andre:-) Klem fra meg
reekleim *fødeklar* Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 så fint før dere, kjempe flotte ilder. Grattis!
Heidi_Therese Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Har du noe tlf nr til den plassen?? Leser du skal bli mamma for første gang og at ting skjedde litt fortere enn planlagt....Hvor langt var du på vei da du fikk vite det??
Heidi_Therese Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Trudde du var langt på vei siden det kom brått på Her var vi 20 uker på vei sååååå det var litt av ett sjokk kan du tru men vent oss til tanken mere og mere for hver dag som går.... Er 64 dager igjenn hos meg da så jeg er i begynnelsen av den 32 uken...men skal si ting går fort...her er ikke barnerommet klart men mye er kjøpt inn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå