skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 gutten min på 8mnd har melkeallergi....og nå begynner jeg jammen å lure på om ikke han har fått pollenallergi også. jeg har det selv og kjenner igjen mange av symptomene på han....røde, opphøvnede øyne, nyser i tide og utide osv. har deres barn som er allergiske det slik? får man medisiner til barna når de er så små? setter veldig pris på svar:)
Østlandet-76 Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Mini her, 6 mnd, er allergisk mot egg. (Får jo ikke det selv direkte, men gjennom morsmelka. Fikk utslag på allergitest) Vet ikke om han reagerer på pollen men er stadig tett i nesa og nyser etc. De kan reagere på den måten om det er noe i maten de ikke tåler, også, trenger ikke være pollen. Vi har fått phenamin mixtur som allergimedisin til mini. Bruker den av og til når eksemet klør mye. Så ja, medisin finnes. Ulempe er at de fleste blir veldig trøtte av denne medisinen (kan være en fordel også, hvis de sover dårlig om natta...)
skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 he, he ja her kan nok det være en fordel... noen med barn som har pollenallergi som kan fortelle litt om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå