Isalita Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Jeg var vel i seng i 12-tida i går kveld (det er sent til meg å være), våknet klokken 3 og klokken 6, fordi jeg måtte opp og tisse. Kvart på ni sto jeg opp, følte meg uthvilt og fresh etter flere lange, slitsomme dager på rad. Nå er klokka halv elleve, og jeg kunne sovnet her og nå, sittende i stolen foran pc'en, hehehe. Føler at jeg er tilbake på stadiet jeg var på i midten av 1.trimester, der jeg kunne sove dagen lang. Jeg er egentlig ikke avhengig av så mange timer søvn, og under normale omstendigheter ville jeg ikke funnet på å sove middagshvil i frykt for å ikke få sove til natten. Nå er jeg helt på felgen hvis jeg ikke sover på ettermiddagen...og nå lurer jeg på om jeg må ha en formiddagshvil også... Flere trøttinger der ute? : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå