har 2, venter aprilbaby:) Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 tenkt å prøve å teste?? Spennende dette..
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 jeg har en dårlig følelse denne pp så hvis ikke det kommer veldig tydelige symptomer så gidder jeg ikke å teste men hvis det kommer så blir det vel rundt 8,9,10 juni tenker jeg..har ikm rundt 9 juni;) lykke til:)
emma 1pp Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Hadde EL på mandag, så da blir vel IKM 8.juni tror jeg. Venter på mensen først, og hvis den ikke kommer i løpet av de to-tre første dagene tar jeg en test:) Har faktisk veldig ømme pupper for øyeblikket. Kan man få det mange dager etter EL?
Gjest Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Tror nok jeg venter og ser til den 8. Det er da jeg venter mensen. Viss den ikke kommer tester jeg. Har blitt noen prøveperioder nå så jeg gidder ikke å teste så mye lengre. Blir jo bare deppa av det og dyrt er det også!
Mamma-til-3-jenter Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Har liiiiten tror på graviditet denne mnd, men tester nok ca den 12. hvis ikke tr er kommet.........
Gjest Skrevet 31. mai 2008 #6 Skrevet 31. mai 2008 IKM den 13. juni. Spørs om vi rekker el da vi ikke starter prøvingen før over helgen av ulike årsaker. Tror el har vært allerede siden jeg ofte har korte sykluser ned i 25-26 dager. Så blir vel kanskje ikke aktivt prøvere før neste syklus. Men skal nok likevel teste. Gleder meg til mandag, da er mannen hjemme:)
Lillemus&mamma'n Skrevet 31. mai 2008 #7 Skrevet 31. mai 2008 IKM 9. juni, skal prøve å vente til 10. juni denne gangen. Driver å tester om morgenen den dagen jeg venter mens hver gang, har negativ test, og får mensen rundt kl. 12- HVER GANG. Kan nesten stille klokka etter den f... mensen, så denne gangen skal jeg virkelig prøve å være tålmodig- bortkasta penger å drive å teste unødvendig hele tida.
Mina06+Mats09 Skrevet 31. mai 2008 #8 Skrevet 31. mai 2008 jeg har ikm 12 juni, har hatt veldig ustabile sykluser, så har denne pp tatt akupunktur, så det blir spennende å se, kommer nok til å teste noen dager før med billigtest.. klarer aldri å holde meg frem til ikm, men skal prøve..
Ninja87 m TO gutter i magen<3 Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 Heisann. Veldig spennende dette:) Jeg har Ikm ca den 12 juni jeg. Har noen rare symptomer, men har egentlig bestemt meg får å ikke teste før mensen uteblir. Hadde en merkelig liten blødning får en uke siden, håper på at det var en festeblødning:) Hadde en sa i mars, hadde også en slik liten blødning da når jeg blei gravid. Men prøver å ikke håpe får mye, er redd får å bli skuffa. Masse lykke til alle sammen, krysser fingrene får dere:)
Underveis --> Skrevet 4. juni 2008 #10 Skrevet 4. juni 2008 Har også ikm ca 12. juni, men skal ikke teste før tidligst 14. Da spørs det nok om jeg klarer å holde nysgjerrigheten på avstand om ikke tr har kommet ;-) Selv om vi traff godt på dagene, så har jeg en litt dårlig følelse. Time will show!
Snoopy :o) Skrevet 4. juni 2008 #11 Skrevet 4. juni 2008 IKM den 14. juni. Hadde el den helgen som var nå og nå krysser jeg alt jeg har. Var hos akupunktur i forrige uke og denne uken samt at jeg begynte med Wild Yam på mandag. Så glad for disse sidene her. Tørr ikke å prate om dette temaet så mye hjemme da min samboer (om mulig :oD) ønsker seg enda mere et lite nurk. Lykke til alle sammen.
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 4. juni 2008 #12 Skrevet 4. juni 2008 Har ikm 13.juni... kommer til å teste 13./14./15.(som er bursdagen min!) hvis jeg kjenner noen symptomer, men venter en stund hvis ikke. Hadde ingen andre symptomer enn ikm i FEM dager sist pp, men da kom tr på overtid. Jeg var superskuffa, men det var bare 1pp, så jeg prøver å smøre meg med tålmodighet ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå