Hildemor fra vest Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Heisann..trenger litt meninger her..Holder på å bygge på huset vårt..Har i utgangspunktet et typisk 80-tallshus..Etter tilgyggene er det litt mer moderene..Har store vinduer i stuen og litt "funkis" stil ...Vi bor litt bratt så huset er forholdsvis høyt på fremsiden..Det er da min samboer uten å spørre meg har gitt snekkerene beskjed om å lage en pynt på huset.Hans hensikt var å gi huset en brytning for å kompensere høyden..Men jeg mener han har bommet fullstendig..Jeg mener at slik "pynt " passer på eldre hus.Hus i gammel stil med sprosser på vinduene..Var inne mesteparten av gårsdagen og fikk bakoversveis når jeg kom ut og så hva som var blitt gjordt..Legger ved en link med et hus som har en slik "pynt"..http://www.hellvikhus.no/newsread/hus_tradisjon.aspx?N=5158..Hva synes dere?.
line_n & sara Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 får ikke opp noe bilde, jeg.....så det blir vanskelig å si noe!! trenger man kansje noen installeringer for å se?
line_n & sara Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 hehe, fikk ikke med meg siste tall i linken! det var ikke så fint, nei.. sånne ting er best når det er orginalt! og fy til mannen din som tar sånne avgjørelser uten deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå