Gå til innhold

Ang. lønn og hva som er bra betalt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 50% stilling som betaler 7-8000 i mnd bra betalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt ann på hva slags stilling det er og om det er før eller etter skatt. Er det etter skatt så er det vel greit nok.

Skrevet

Ja det er etter skatt.Er en helt grei stilling,rolige dager,men vanskelige arbeidsutfordringer,men fult overkommelige.

HI

Skrevet

Synes egentlig ikke det var så godt betalt, desverre :-(

Skrevet

Nei. Ikke verken brutto eller netto i grunn.

Skrevet

Ok.Men hva er det som er bra betalt i en sånn stilling da?

HI

Skrevet

Det varierer så, må nesten beskrive litt bedre hva jobben går ut på, hvor mange timer 50% tilsier i denne jobben?

Men hørters uansett dårligt betalt ut.

Skrevet

Raskt overslag: 14-16 000 etter skatt er vel rundt 20 000 brutto. Ganget med 12 måneder er det 240 000 - virkelig ikke en speiselt godt betalt jobb. Har du utdannelse? Erfaring?

Skrevet

Ingen utdannelse eller erfaring med yrket.Har fått jobben.18.5 timer i uka.

HI

Skrevet

Jeg aner da ikke hva slags stilling det er snakk om?

Den lønnen der er ganske dårlig i nærmest enhver stilling. Det er omtrent det en barnehageassistent med lav ansiennitet tjener, liksom, og de er ikke akkurat kjent for å være lønnsvinnere.

Skrevet

Pila,du trenger ikke svare så frekt.Selv om jeg er anonym så er ikke det nødvendig,jeg har ikke vert frekk mot deg.

Og om du lurer på hva jeg syns var frekt,så var det starten på svaret ditt.

Skrevet

Det må du jo gjerne synes, men jeg anser meg som forholdsvis uenig. Det er ingenting frekt med å påpeke at jeg ikke vet hva slags stilling det er snakk om, når du lurer på hva som er naturlig lønnsnivå i en stilling du knapt har gitt informasjon om.

Men for all del, finn det ut sjøl, lissom.

Skrevet

La vær å svare lissom

Skrevet

Nå ja. Det er ca 260 kr timen, det er vel ikke så verst for ufaglært arbeid?

Lykke til i jobben :-)

Skrevet

Syns dette må være helt greit betalt for en ufaglært i 50% stilling. Kommer faktisk litt an på hvor i landet det er også da.

Skrevet

Syns det virker som en gjennomsnittlig god lønn jeg.Uten utdannelse kan man ikke forlange mye mer,det er rundt det jeg har som jobber i butikk.

men virker som et kunstig høyt lønnsnivå her inne.

Enten er det mange som juger om lønna si,ellers er det veldig mange høyt utdannede med fete jobber her.

Skrevet

Til sammenligning.

Jeg har utdanning, vgs.+ 2 år i lære.

8 års ansiennitet.

Jeg tjener ganske likt som deg i det kommunale.

Jeg synes det er elendig, men med tanke på at du ikke har utdanning, så synes jeg du bør være fornøyd.

Skrevet

hm. jeg er ufaglært og jobber i en butikk ved siden av skolen for å få litt ekstra penger .

der har jeg en 50 prosent stilling med tre års ansinitet.

og jeg har utbetalt minimun 8000kr hver mnd etter skatt.

ofte også mer betalt.

så det er ikke akkurat bra betalt.

Skrevet

Hvordan får du det til å bli 260 kroner timen?? Skulle gjerne likt å sett det reknestykket....

Skrevet

I utgangspunktet er det dårlig betalt, men litt håpløst å uttale seg når du sier etter skatt.

Hvor mye betaler du i skatt da? 25% 30% 50%

Med 50% skatt er det jo bra :-)

Skrevet

Det er elendig betalt dersom man har investert i utdannelse, men har man droppet det er det sikkert greit nok betalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...