Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære lillesøster, kaalrot, dro på føden i natt halv fire, og har ikke hørt noe fra dem siden kl syv idag tidlig.. Da lå hun med lystgass og var fortsatt i første fase... Så går nå og venter på tlf om at det hele er over :)

Blir tante for første gang idag:) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har hun vært utålmodig lenge så dette er lykkens dag :-D

Ønsker henne masse lykke til!

Skrevet

Lykke til ja!!!!

Skrevet

Da var småen ute :-D

Gratulerer med den nye rollen :-D

Skrevet

Takk for oppdatering! Hils henne fra oss her inne:)

Skrevet

Så koselig med litt info! Ønsk henne masse lykke til og håper du har mulighet til enda mer oppdatering senere. Gjett om jeg tenker på snuppa!!!!!!! Snike seg avgårde sånn.. hehe..

Skrevet

Hei storesøss til Kaalrot! Gratulerer med å bli tante da :-) Sikkert stas! Og gratulerer med nytt barn i magen :D Har hørt så masse om deg, så moro at du tok turen inn hit og hilste på syns jeg. Må si at jeg syns datteren din har verdens fineste navn ;-) Hvis vi hadde fått jente hadde nok valget falt på det samme.

Også til deg da Kaalrot : GRATULERER MED GUTTEN! Endelig ble Emil født, det har du ventet lenge på :-) Jammen har du vært tålmodig og flink gjennom ventetiden, men vil tro at alt det er glemt nå. Graviditeten er over og deres nye liv har startet :-) Tenker dere bare kommer til å kose dere fremover! Hehe, da du sendte melding om at han var født brast jeg i tårer - mest fordi jeg var så glad på deres vegne, men også fordi jeg er såååå innmari misunnelig! ;-) Gleder meg massemasse til å møte den lille som har bodd i magen din så lenge, og som vi har snakket så mye om :-) Ingen tvil om at han er helt fantastisk med såå fine foreldre! Tusen takk for tiden jeg fikk dele med deg gjennom disse forventningsfulle månedene, håper også vi får dele de neste - med helt nye bekymringer og gleder.

God-klem fra meg :-)

Skrevet

Hei, sukkerlinn:)

Fort gjort å slenge seg på gravidbølgen, og når man ser hva man får etter ni mnd, er så er det jammen verdt det:D

Det var min samboer som gjerne ville ha det navnet, jeg måtte vende meg til det. Har måttet tenke litt over navnet til vår datter nr to også; malin. Samboer som gjerne ville ha det også. Men er fornøyd med begge navnene ja:D

Måtte inn og oppdatere litt, vet søster har hengt mye her inne, og hatt god hjelp av det...

Hørt om deg også, så jeg har fått litt oppdateringer på ditt svangerskap også:)

Har vært på besøk på sykehuset, og sett den lille søte, nydelige prinsen... Så snill!!! Lå og sov stort sett hele tiden. Masse hår og lange fingre etter mor sin. Tror han må være lik sin far, klarer ikke å se så mye fra mor sin enda... Fått tatt masse bilder også, og skal heldigvis tilbake imorgen og skal da ta enda flere:)

Fødselen gikk veldig fort.. Fra slimproppen gikk og til han var ute, gikk det bare rundt 11 timer! Noen som er heldige:)

Hun håper å kunne reise hjem så fort som mulig...

Alle tre har det bra:)

Skrevet

Ja, føles ikke helt verdt det akkurat for øyeblikket, men hvis vi spør Torill nå er nok hun også sikkert på svaret :-) Få har vel vært så lei mot slutten som henne stakkar, så nå tror jeg hun er i den syvende himmel :D Håper hun tar vare på øyeblikkene!

Nydelige navn begge to, passer til to fine søstre! Syns nå samboeren din har god navnesmak jeg da ;-) Moro at du skal få baby om ikke så lenge også da! Fint for både Emil og Malin og få vokse opp sammen tenker jeg. Søsteren din har skrytt såå mye av deg og hvordan du oppdrar jenta di, og hun har videre-gitt meg mange av rådene du har gitt henne :-) Så hvis hun blir like flink med Emil som du er med jenta di tror jeg han blir en fantastisk gutt!

Åå, så herlig da :-) Gleder meg til å se vidunderet jeg også, han er sikkert helt nydelig! Fikk bilde av henne istad, så kan med sikkerhet si at det var en helt fantastisk fin gutt, og han er sikkert enda finere i virkeligheten. Du må hilse henne masse når du skal besøke i morgen, og si at jeg tenker på henne :-) Ja, det gikk jo innmari kjapt! Fikk melding om at slimproppen hadde gått, og regnet med oppdateringer underveis hvis noe skulle skje - så tydelig at de har hatt det travelt for jeg hørte ingenting før han var ute :-) Skjønte på henne at hun var sliten stakkar, men godt å høre at de har det bra iallefall! Er hun fornøyd med hvordan fødselen forløp eller? Hun hadde jo gruet seg så veldig stakkar :-)

Skrevet

Ikke alltid like lett å vite hva som er rett og galt ift oppdragelse, men må bare gjøre det en mener selv er riktig... Stole på seg selv. Har vært usikker vi også, men tror vi klarer oss ganske bra ;) Koselig å få høre at hun er fornøyd med min oppdragelse og at jeg kan hjelpe andre også ift ting som dere har lurt på ift graviditeten... Hadde ikke så mange plager som søster hadde, men prøvd å hjelpe så godt jeg kan.

Kjekt med tre unger som kan leke sammen. Er jo bare et år ned til emil og malin for tuva. Blir nok stas når vi reiser sammen på ferie, allerede neste år!

Søster kan ikke skjønne at jeg begir meg ut på enda en fødsel så kort etter tuva, men den smerten glemmer man fort. Tror hennes opplevelse av fødsel sitter for friskt i minne til å skjønne det;)

Litt usikkert på hvordan hun opplevde fødselen. Ikke sagt så mye egentlig, gikk jo veldig fort og da kan det bli litt mer vondt har jeg hørt.. Men tror alt i alt, så er hun fornøyd. Fikk melding fra henne for ikke lenge siden, da hadde natten gått greit og amming går bra:)

Får besøk av fam vår ikveld, de gleder seg ihjel til å se prinsen... Misunnelig på meg som allerede har sett han;)

Og nå er det bare noen timer til jeg får se han igjen!

Når har du termin?

Skrevet

håper jeg ikke har svart i hytt og gevær; ei som våknet og ville opp med en gang. Så svarte litt fort... Utålmodig jente;)

Skrevet

Fødselen var nok vond siden det gikk så innmari raskt ja, men tror nok hun er likeglad :-) Fra 1cm til full åpning på én time, da rekker hun vel knapt å bli sliten tenker jeg! hehe.. Nå er det over, så smertene glemmer hun nok raskt. De gleder seg nok til å få med Emil hjem idag :-)

Jeg har termin 15.Juni, og begynner å bli minst like utålmodig som søsteren din tror jeg ;-) Kan ikke si at det hjalp å se bilde av Emil heller! hehe.. Dessverre er det ingen mulighet for stripping for meg, for gutten vår har ikke festet seg. Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet og vente på at han vil ut tror jeg. Får dulle litt med Emil i mellomtiden, så hjelper det kanskje litt på ventetiden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...