Gå til innhold

He he, litt sliten kanskje...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønte at jeg hadde sovet litt for lite de sisten sykdomsnettene da jeg begynte å grine når en pappa i barnehagen kjeftet på meg for at jeg ikke lukket porten. Oooops! Jeg kom med sykkel, barnesete med Karosnuppe i og to sekker og bare to hender, så jeg hadde tenkt å sette fra meg sykkelen på innsiden av gjerdet først.

He he, ble litt paff og merket at leppa begynte å skjelve. Heldigvis fikk jeg hentet meg inn igjen og jeg tror ikke han merket noe. Skikkelig stilig full tuting klokka halv 9 om morgenen. He he he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmmen huff....Alle mammaer tuter innimellom.Å nå syns jeg synd på deg her jeg sitter.Dumming av en mann,hehehe.!!

På tide sånne morske portvoktere ser at man har sykkel,unge,og sekker med,og at man da kun har to hender,ikke seks...

Å være så sliten at tårer spretter for det minste er slitsomt.Jeg vet av erfaring at du bare må stjæle deg søvn og hvile.Basta!!

Håper resten av dagen blir uten dumme mannebein ;o)

Skrevet

He, he. Litt slemt å le med jeg greier veldig godt å se det for meg og kjenner følelsen! Men kunne ikke den dumme mannen lukke grinda for deg selv da!?

Nei, ikke bry deg om det og høres ut som en lang hvil også er på sin plass.

Skrevet

Aldeles enig med Gummelillan i at mannen burde vært litt gentleman og tatt porten for deg!!! Istedet for å være surmaget....

Regner med at det har gått utover hvile og nattesøvn med syk lita tuppe i heimen! Er man sliten.... ja da blir man sårbar... til og med tøff-i-trynet-meg kjenner den der av og til;=)

Skrevet

Ikke rart at en føler for å tute av og til, og når en er sliten er det enda verre med kritikk.Kunne han ikke lukka den porten selv??

God bedring til skuldra di :0)

Håper du fikk hvilt litt i ettermiddag/kveld..

Skrevet

Dumme dumme mannen som ikke kunne lukke porten for deg......

Sånne menn er vi glad for at vi ikke lever sammen med eller?

Sleepless in Oslo er ikke noe kjekt....håper frøkna er pigg og at du kan få tilbake natten!!

Skrevet

Kanskje han skulle fått visst kvar `porten `stod..... tullingen. Syns han kunne vere gentlemann eg....og åpne /lukke porten for deg..

-Synd det er så få av dei i våre dagar....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...