Voyeur Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Kan noen vennligst minne meg på hvorfor jeg ble sammens med mannen min?
Cilimed nr5 i magen Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 ikke jeg, vet ikke hvorfor jeg er sammens med min engang!
Voyeur Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2008 Dette er jo oppløftende. Vanligvis så husker jeg det titt og ofte, men i dag tror jeg at jeg lider av alzheimer. Eller noe. Kanskje det er smittsomt siden du ikke husker heller?
Patetica fåkksi Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Fordi han ikke liker sylteagurk, og det er bra fordi sylteagurk stinker?
Liagora med 2 jenter Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Fordi han funker til å gå ut med søppla!
doffine Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 kansje fordi han kjøper blomster en gang i året?
Bare™ Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Jeg fikk friske blomster av min igår! Og han smilte såå lurt. Som om han hadde en overraskelse til: Og helt riktig: Blomstene var plukket i mitt eget blomsterbed.....så jeg ble overrasket, ja!
mosegrisen Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Hehehehehehehe. Tusen takk Japp, for dagens første latter:) Hvordan så bedet ut etterpå? --------------------------------------------------------------- Dette er faktisk den kjipeste dagen jeg kan huske. Har lyst til å spy på samboer (litt uten grunn) og skolebøker (med stor grunn)... Så jatakk til idiotiske innlegg fra en eller annen her inne med frustrasjon over et eller annen idiotisk som jeg kan legge irritasjonen utover...ja, det er en utfordring og oppfordring til enkelte her inne... sånn uten å nevne navn:p Noen som er sur for noe? *yppe yppe*
Bare™ Skrevet 29. mai 2008 #9 Skrevet 29. mai 2008 Jeg lo IKKE. Løkene stod igjen, det er da noe....... Pokker til mannfolkherk som gjør sånne groteske overtramp!!! (ikke sur for noe annet. Prøv å ert meg, prøv!!)
mosegrisen Skrevet 29. mai 2008 #10 Skrevet 29. mai 2008 Gidder ikke krangle med deg, det er skjelden jeg er SÅ uenig med deg, desverre.... hadde håpet på annen stimulus ja... Hvordan kom han på den geniale ideen å gi sin kjære blomster som hun selv hadde plantet ut????
Voyeur Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. mai 2008 Blomster får jeg ikke lengre, de sluttet å komme i det han flytta inn. Og han tror at søpla er noe som går selv ut i konteineren. Bra jeg har unger som ønsker å tjene seg ukepenger.
Bare™ Skrevet 30. mai 2008 #12 Skrevet 30. mai 2008 Kanskje du hadde hatt mere glede av de jeg fikk enn det jeg hadde?? Kom og hent de, så er de dine!!!!
Hikken Skrevet 30. mai 2008 #14 Skrevet 30. mai 2008 Noen må jo drepe edderkoppene og løfte de tunge tingene :-)
mams31 Skrevet 1. juni 2008 #15 Skrevet 1. juni 2008 Det er bare å la seg irritere over alt han gjør ikke gjør. Det er visst det eneste som funker for meg akkurat nå!! Irriterer meg til og med at han er så flink, snill og gir gode kommetarer. Jeg føler meg dritt uansett...Et skikkelig dårlig kvinnfolk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå