Gå til innhold

Oppheng med lommer til stelleutsyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter ett oppheng til badet med lommer til forskjellige stelleting, noe lignende den som er på Ikea sitt veggopphengte stellebord. Men jeg trenger bare lommene, ikke stellebordet.

Noen som vet hvor jeg finner noe slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvor du får kjøpt det men jeg kan videreformidle min idé til deg men da trenger du en symaskin...

Av voksduk - gjerne av den litt plastikaktige typen klipper du en firkant (bakstykke)så stor som du ønsker at opphenget skal være. Fold en kant øverst og sett i en gardinwire eller en trepinne som stikker litt ut på hver side slik at du kan henge den opp.

Klipp ut mindre firkanter som skal være lommer og sy på dem på bakstykket. De kan gjerne være i forskjellige størrelser - sånn som du vil ha dem. Det er lurt å folde den øverste kanten på lommene + sy dem på slik at de ikke sitter helt intill bakstykket, da blir det bedre plass til å putte ting oppi lommene.

Lykke til!

Skrevet

dytter

Skrevet

Hei, saape har noen fine med sugekopp bak som du henger opp i mange ulike farger!!!

Se på hjemme siden dems, om de har en butikk nær deg...

www.saape.no

Skrevet

Tusen takk for tips :)

Skrevet

Tusen takk for tips :) men har ikke maskin og er ikke spesielt glad i (flink til) å sy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...