babyfrøken *mamma* Skrevet 29. mai 2008 #1 Skrevet 29. mai 2008 Vært på ultralyd idag tidlig, alt ser helt fint ut og hun var såååå utrolig aktiv!! *ler* (anbefales å drikke litt cola før ul!) Samboeren min fikk rett; "Vi er så sikre på at det blir gutt at det sikkert blir jente" ;o)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 29. mai 2008 #2 Skrevet 29. mai 2008 Gratulerer så mye, gøy med jente:):)gleder meg til det er vår tur:)Kos dere masse med den nye oppdagelsen...
oktoberjentene;) Skrevet 29. mai 2008 #3 Skrevet 29. mai 2008 Grattis med vel overstått ul og med ei llita jente jeg var på ul selv i går, og venter faktisk ei jente selv fikk helt sjokk. var sikker på gutt... hihi... spennende.. ha en gutt fra før, så dette var morro lykke til videre
Sina med Sprellings Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Gratulerer med jenter til dere! Vi var også på ultralyd i går, og er også kjempeglad for å fortelle at vi skal også ha jente:))))) Er bare gutter i familiene våre på den generasjonen, så alle var veldig glade. Jenta vår var også veldig aktiv, selv uten cola (selv om jeg vurderte det), men det vet jeg fra før for jeg kjenner mye liv. Ellers må jeg si jeg var veldig fornøyd med jordmor på Ullevål. Hun skravlet i ett sett om hva vi så på, så nå har vi sett hjernehalvdeler og hjerteklaffer og hovedarterier og mye mer.
Raga2 Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Grattis! Samma her; vi venter visst ei aktiv jente, for vi så en dansende baby uten noe "dingeldangel" under UL;) Og vi har en skjønn pjokk fra før:)
Ina25♥med gull i magen Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Gratulerer! Litt morsomt siden dere var sikre på gutt!
babyfrøken *mamma* Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2008 Tusen takk alle sammen, og gratulerer så mye til dere også! (",) Blir liksom litt mer virkelig når en har vært på ultralyd, ikke minst for pappan! Ekstra morsomt når vi var så sikre på gutt, vi ønsker oss ingen av delene mer enn det andre, men bare trodde det var gutt.. Så nå må vi redigere navnelista på nytt, hehe, har hatt med noen jentenavn, men det har nesten vært mest for gøy *ler* Lykke til videre alle sammen!! (",)
MammaRikke Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 Gratulerer med ei lita jente vi var også nesten helt sikre på at vi ventet en gutt, men når vi kom på ultralyden i går, så var det ei lita jente der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå